تماس با ما :  09113586753

چگونه یک استخر فایبرگلاس با قیمت مناسب خریداری کنیم؟(6 نکته مهم)

چگونه یک استخر فایبرگلاس با قیمت مناسب خریداری کنیم؟(6 نکته مهم)

خرید استخر فایبرگلاس نیاز به در نظر گرفتن نکات زیادی دارد. یکی از سوالاتی که در بین بیشتر خریداران استخرهای فایبرگلاس وجود دارد این است که چگونه هزینه کمتری پرداخت کنیم. در چند سال اخیر تقاضا برای استخرهای فایبرگلاس افزایش یافته است و این افزایش تقاضا سبب شده است که برخی از شرکت های تولید کننده استخر، قیمت های خود را افزایش دهند.

البته نباید شرایط بد اقتصادی کشور، تحریم ها، کمبود مواد اولیه، تورم و … را نیز در این مسئله نادیده گرفت. این مشکلات در صنعت ساخت استخرهای فایبرگلاس مانند دیگر بخش ها تاثیر داشته اند. به همین دلیل ما در آبی سازه نکاتی را بیان می کنیم که در قیمت نهایی استخر شما تاثیرگذار می باشد.

این را هم صادقانه بیان می کنیم که ما به عنوان سازنده استخر فایبرگلاس نقش زیادی نداریم و بیشترین نقش را شما خواهید داشت. اگر ما در بخش های اساسی ساخت استخر از مواد بی کیفیت استفاده کنیم، بدون شک با گذشت چند سال دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل ما مواردی را ذکر می کنیم که به انتخاب شما بستگی خواهند داشت.

خرید استخر فایبرگلاس با قیمت مناسب

برای خرید استخر فایبرگلاس با قیمت مناسب نکات زیر می توانند مفید باشند:

  • تمیز کردن محل بعد از حفاری توسط خودتان
  • کاهش چراغ های استخر
  • حذف سیستم گرمایش
  • انتخاب استخر فایبرگلاس کوچکتر
  • آپشن های جانبی
  • عرشه کوچکتر

1- تمیز کردن محل بعد از حفاری توسط خودتان

اگر بعد از گودبرداری مکان قرارگیری استخر فایبرگلاس، شرکت سازنده استخر مکان مورد نظر را تمیز نکند، خودتان باید این کار را انجام دهید. انجام این کار به خود شما بستگی دارد. این کار می تواند موجب صرفه جویی شود و قیمت نهایی را کاهش دهد. البته نباید فراموش کنید که این کار چندان راحتی نیست و در واقع باید از ماشین های سنگین مانند لودر برای آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تمیز کردن استخرهای فایبرگلاس در 7 مرحله !

2- کاهش چراغ های استخر

کم کردن تعداد چراغ های استخر فایبرگلاس و یا حتی حذف آن ها می تواند هزینه های شما را کاهش دهند.

3- حذف سیستم گرمایش

سیستم گرمایش برای گرم کردن آب استخر فایبرگلاس در ماه های سرد سال استفاده می شود. در واقع سیستم گرمایش باعث می شود که در زمان های بیشتری بتوانید از استخر فایبرگلاس استفاده کنید. اگر سیستم گرمایش را استخر خود حذف کنید می توانید چیزی بین 30 تا 40 میلیون از هزینه استخر بسته به توان آن کاهش دهید. اگر قصد دارید که آن را حذف کنید بهتر است فضایی را در نظر بگیرید تا اگر در آینده قصد اضافه کردن آن را داشتید بتوانید این کار را انجام دهید.

4- انتخاب استخر فایبرگلاس کوچکتر

انتخاب ابعاد کوچک تر می تواند در برخی از شرایط گزینه مناسبی برای کاهش هزینه های باشد. طبیعی است که استخر فایبرگلاس با ابعاد کوچکتر به پاسیو کوچکتر، محوطه سازی کمتر، نگهداری کمتر، هزینه های نصب کمتر و … نیز دارد. بنابراین ابعاد استخر در قیمت نهایی آن می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

5- آپشن های جانبی

استخرهای فایبرگلاس آپشن های بسیار زیادی دارند. حذف آپشن هایی که واقعا به آن ها نیاز ندارید می تواند قیمت نهایی استخر را کاهش دهد. سرسره و آبنما از جمله این موارد هستند. این دو به برق و یا آب برای کار کردن نیاز دارند و هنگامی که قصد نصب استخر دارد باید این نکات را در نظر بگیرید. برخی از آپشن ها امکان اضافه شدن به استخر در آینده را دارند و می توانید در صورت نیاز، آن ها را به استخر فایبرگلاس خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید : استخر، جکوزی و یا هر دو؟ بهترین انتخاب کدام است؟

6- عرشه کوچکتر

برای کم کردن هزینه ها می توانید عرشه استخر فایبرگلاس خود را کوچکتر کنید. این نکته را حتما در نظر داشته باشید که در آینده ممکن است بخواهید آن را بزرگتر کنید به همین دلیل پیش بینی های لازم را انجام دهید. عرشه کوچکتر می تواند یکی از راه های دیگر کاهش هزینه ها باشد.

اگرچه ممکن است همه دوست داشته باشند که یک فضای خیلی زیاد در کنار استخر خود ایجاد کنند، اما ممکن است واقعا به آن نیازی نداشته باشید. به همین دلیل درک درست از آن چه که نیاز دارید منجر به انتخاب بهتری خواهد شد.

ما در آبی سازه تلاش کرده ایم که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. آپشن های بسیار متنوعی را در کنار استخرهای فایبرگلاس ما وجود دارند که می توانید آن ها را نیز دریافت کنید.

هدف ما داشتن قیمت مناسب همراه با بالاترین کیفیت خدمات می باشد. در انتخاب ابعاد استخر کاملا آزاد هستید و هر ابعادی که نیاز داشته باشید را می توانید از ما دریافت کنید.

تیم پشتیبانی ما آماده است که بر اساس نیاز و مکانی که قصد نصب استخر فایبرگلاس دارید راهنمایی های لازم را به شما ارائه کند. برای دریافت مشاوره می توانید با شماره 09113586753 (مهندس محمدی) در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.