تماس با ما :  09113586753

جکوزی فایبرگلاس کاشی کاری شده آماده

جکوزی فایبرگلاس کاشی کاری شده آماده

 

جکوزی های فایبرگلاس کاشی کاری شده که مبتکر و مجری آن انحصاراً شرکت آبی سازه می باشد، به هیچ عنوان ریزش و جدا شدن کاشی ندارد و حتی بسیار محکم تر و چسبنده تر است نسبت به  حالت سنتی که در استخر بتنی استفاده می شود. معمولاً در پروژه هایی که کارفرما نظر بر نمای کاشی کاری داشته باشد این فرآیند با سرعت بیشتر، مقرون به صرفه تر و فنی تر بهترین جایگزین برای سبک سنتی می باشد.

پروژه نوشهر یکی از نمونه های موفق این طرح از جکوزی های فایبرگلاس می باشد. ابعاد جکوزی ۲/۵×۲/۱ متر با گنجایش ۳۴۵۰ لیتر آب و با وزن ۴۵۰ کیلوگرم است. این سازه طبق سفارش مشتری دارای ۸ نازل ماساژ می باشد که برای ۴ نفر در نظر گرفته شده است. بدنه این جکوزی از جنس فایبر گلاس و ۱۰۰٪ آب بندی و نمای آن کاشی می باشد که تمام مراحل پروژه شامل طراحی، ساخت،کاشی کاری، موتور خانه و تصفیه خانه آماده،حمل، نصب و راه اندازی توسط شرکت آبی سازه انجام شده است.

 

جکوزی فایبرگلاس کاشی کاری شده خالی از آب

 

جکوزی فایبرگلاس قبل از نصب و خالی- شرکت ابی سازه

 

شما هم فرصت رو ازدست ندید و برای ویلا یا منزل خود سازه های آبی و تفریحی ما رو سفارش بدهید و در مدت زمان کوتاه و هزینه بسیار عالی صاحب یک استخر حرفه ایی شوید. آبی سازه با ۵۰ سال سابقه در زمینه ساخت و خدمات مکانیکی ساختمان و با بهره گیری از توان بالای پرسنل مجرب و متخصص آماده انجام پروژه های شما می باشد.

تلفن هماهنگی و مشاوره: 09113586753 مهندس محمد

ویدیو جکوزی فایبرگلاس کاشی کاری شده در نوشهر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.