تماس با ما :  09113586753

ساخت استخر ؛ سوالات مهمی که باید بپرسید!

ساخت استخر ؛ سوالات مهمی که باید بپرسید!

ساخت استخر نیاز به تحقیق و بررسی قبل از شروع دارد. اگرچه وقع یک حادثه یا اتفاق پیش بینی نشده همیشه در زمان ساخت استخر وجود دارد، اما اگر برای آن آماده باشید، بسیاری از مشکلات قابل پیشگیری هستند. در زیر برخی از مهمترین سوالاتی که باید قبل و در طول فرآیند ساخت استخر از شرکت سازنده استخر خود بپرسید را برای شما بیان می کنیم. ما در شرکت آبی سازه به تمام سوالات شما در تمام مراحل پاسخ خواهیم داد.

ساخت استخر برای چیست؟

 

هدف از ساخت استخر

 

قبل از اینکه با ما تماس بگیرید، تعیین کنید که هدف شما از ساخت استخر خانگی و آیا حیاط خانه و همچنین بودجه شما کافی است یا خیر. یک حیاط کوچکتر احتمالاً برای ساخت استخرهای با طول زیاد مناسب نیست. با بودجه محدود هم احتمالاً آپشن هایی اضافی مانند آبنماها و نورپردازی را نمی توانید سفارش دهید. داشتن یک دید واقع بینانه باعث می شود که بهترین انتخاب را داشته باشید.
ایده های و طرح های مختلف را در مورد بررسی قرار دهید. از همسایگان خود بپرسید که آیا ساخت استخر برای آن ها مزاحمتی ایجاد نمی کند. در صورتی که همسایگان در حیاط خود استخر دارند، می توانید از آن ها کمک بگیرید. علاوه بر این می توانید در اینترنت نیز ایده ها و طرح های جذابی را پیدا کنید. در آبی سازه ما هر طرح و ایده ای داشته باشید را برای شما اجرا می کنیم.
این که بدانید از چه استخری خوشتان می آید در کنار داشتن یک دید خوب نسبت به آینده، ساخت استخر را برای شما بسیار آسان تر می کند. آپشن های اضافی مانند آبنماها، فواره ها و غیره را بررسی کنید. داشتن این اطلاعات، باعث می شود که ساخت استخر متناسب با بودجه شما باشد و یک استخر زیبا و کاربردی داشته باشید.

چگونه می توانم یک شرکت معتبر برای ساخت استخر را پیدا کنم؟

انتخاب یک شرکت معتبر مهمترین و اصلی ترین بخش برای ساخت استخر است. پیدا کردن پیمانکار ساخت استخر با توجه به نیاز، بودجه و محدودیت های زمانی شما ممکن است شما را نگران کند، اما با کمی تحقیق، می توانید انتخاب درست را داشته باشید.

 

پیمانکار ساخت استخر

 

از دوستان و آشنایان سوال کنید

این کار بسیار ساده است. مشورت گرفتن از دوستان و آشنایانی که قبلا این کار را انجام داده اند، باعث می شود که یک پیمانکار ساخت استخر مناسب پیدا کنید. یکی از ویژگی های شرکت آبی سازه، رضایت مشتریان ما می باشد. در واقع تبلیغ شرکت ما لطف و حمایت مشتریان عزیز ما می باشد که باعث شده است ما را به دیگران معرفی کنند. همسایه‌ها، دوستان و خانواده‌تان احتمالاً به شما پیشنهادات خوبی می دهند. به علاوه، اعتماد کردن به خانواده و آشنایان معمولا راحت تر انجام می شود.
زمانی که به مشاوره نیاز دارید، از افرادی که در نزدیکی شما زندگی می کنند و چندین سال است که استخر خانگی دارند، بپرسید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که شرایط مراقبت و نگهداری استخر در مکان های مختلف تغییر می کند. اگر در یک شهر با آب و هوای گرم هستید، از کسی که در شهر سردسیر است مشاوره نگیرید.

وب سایت شرکت و شبکه های اجتماعی را بررسی کنید

بررسی وب سایت سازنده استخر یک راه عالی برای انتخاب شرکت مناسب جهت ساخت استخر است. زمانی که در در شبکه های اجتماعی وبسایت های مختلفی جستجو می کنید، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا شرکت پیمانکار ساخت استخر آنچه من نیاز دارم را می تواند انجام دهد؟

    ممکن است یک شرکت عالی و معتبر برای ساخت استخر پیدا کنید اما نتواند آن چیزی که شما می خواهید را برای شما اجرا کند. بهتر است نمونه کارهای مختلف را مشاهده کنید. ما در آبی سازه برای ساخت استخر نمونه کارهای مختلفی هم در داخل سایت و هم در آپارات و شبکه های اجتماعی دیگر در اختیار شما قرار داده ایم. شرکت آبی سازه از جمله شرکت های است که پروژه ها و طرح های سفارشی انجام می دهد. برای اینکه دید بهتری داشته باشید توصیه می کنیم که حتما از ویدیوها و نمونه کارهای ما دیدن کنید.

  • آیا شبکه های اجتماعی یا وب سایت شرکت به روز هستند؟

    یک وب سایت خوب و با اطلاعات کامل می تواند تمام جزئیات را در اختیار شما قرار دهد. در وبسایت شرکت می توانید بخش های مختلف را همراه با معرفی شرکت مشاهده کنید. تصاویر پروژه ها و جزئیات آن ها می تواند در انتخاب مناسب به شما کمک کند.

آیا شرکت سازنده دفتر دارد؟

نداشتن دفتر جهت دیدار حضوری، شرکت سازنده استخر را غیرقابل اعتماد نمی کند. با این حال، نداشتن امکان ملاقات حضوری یک امتیاز منفی می باشد. به عنوان مثال، یک پیمان کار ساخت استخر بدون آدرس مشخص اگر کار را درست انجام پیش نبرد می تواند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. انتخاب یک شرکت برای ساخت استخر که شهرت خوبی داشته باشد از مشکلات بسیاری جلوگیری می کند. آدرس دفتر و محل شرکت ما در بخش های مختلف وجود دارد که می توانید با خیال راحت به شکل حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

از دفتر یا تولیدی شرکت بازدید کنید

وقت گذاشتن برای آمدن به محل شرکت و صحبت با مدیر شرکت می تواند اعتماد شما را بیشتر کند. با این کار می توانید از تخصص و دانش شرکت اطمینان پیدا کنید. در این صورت خیالتان راحت است که اگر مشکلی پیش آمد، شرکت برای حل آن اقدامات مورد نیاز را انجام خواهد داد.

نظرات مشتریان را بخوانید

هر شرکت معتبر فعال در ساخت استخر، تجربیات مشتریان قبلی را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که شما برای سال‌های آینده از استخر خود استفاده خواهید کرد، بسیار مهم است که از مشتریانی که سال‌ها پیش استخر ساخته‌اند، استفاده کنید تا متوجه شوید که استخر شما با گذر زمان چگونه عمل خواهد کرد.

چند استخر مشابه استخر من ساخته اید؟

شما باید مطمئن شوید که سازنده استخر تجربه نصب استخر مشابه با طرح مورد نظر شما را دارد. فقط به این دلیل که آن ها استخر بتنی و سنتی اجرا می کنند به این معنی نیست که آنها بتوانند هر طرح و مدلی را به خوبی انجام دهند.

آیا پیمانکاران زیر نظر آن ها مجوز دارند؟

اگر شرکت دارای نمایندگی و زیرمجموعه های دیگری است باید مطمئن شوید که آن نمایندگی یا زیرمجموعه ایی که با آن قرارداد بسته شده است، دارای مجوز و تعهد کامل است. این کار باعث می‌شود که اگر مشکلی پیش بیاید، راحت تر برطرف شود. قطعا دوست ندارید که اختلاف نظر بین شرکت اصلی و زیرمجموعه های آن باعث به تاخیر افتادن ساخت استخر شما شود.

هزینه ساخت استخر چقدر خواهد بود؟

 

برنامه ریزی برای ساخت استخر

 

مهمترین قسمت ساخت استخر به هزینه آن مربوط می شود اگرچه صحبت کردن در مورد هزینه ممکن است ناراحت کننده ترین بخش ساخت استخر برای شما باشد. زمانی که تصمیم به همکاری با شرکت ما جهت ساخت استخر گرفته باشید، یک جلسه با شما برنامه ریزی خواهیم کرد تا در مورد هزینه و سایر موارد صحبت کنیم.

تمام توافقات را روی کاغذ ثبت کنید

هر توافق و برنامه ای بین شما و یک شرکت سازنده استخر باید به وضوح روی کاغذ بیان شود. این کار هم شما و هم شرکت را مسئول می کند و از فراموش شدن جزئیات کوچک جلوگیری می کند. مثلاً بگویید رنگ آبی آسمانی در استخر خود می خواستید، اما سازنده شما رنگ دیگری را استفاده کند. اگر در قرار داد رنگ آبی آسمانی ثبت شده باشد، شرکت موظف است اشتباه خود را برطرف کند. قراردادهای امضا شده از این مشکلات جلوگیری می کند و روند ساخت استخر را آسان تر می کند. اگر شرکتی حاظر به این کار نباشد، به هیچ وجه نباید به آن اعتماد کنید.

از سازنده در مورد نحوه پرداخت هزینه بپرسید

ما در شرکت آبی سازه هزینه ساخت استخر را چند مرحله دریافت می کنیم. اگر شرکتی از شما درخواست دریافت تمام هزینه را در یک مرحله کرد، قطعا مشکلاتی برای شما ایجاد خواهد کرد. در واقع اگر هزینه را یکجا پرداخت کنید، اگر شرکت دچار مشکل شود و نتواند پروژه را پیش ببرد، ساخت استخر را به شکل نیمه کاره رها خواهد کرد.

قبل از شروع هر مرحله فهرستی از تمام هزینه ها را درخواست کنید

در صورت امکان، قبل از شروع هر مرحله از ساخت استخر، از سازنده استخر فهرست دقیقی از هزینه های مواد، نیروی کار و خدمات را بخواهید. برای اطمینان از اینکه سازنده استخر برای خدمات غیرضروری هزینه ای از شما دریافت نمی کند، باید در ثبت قرارداد جزئیات را ذکر کنید. ثبت جزئیات مراحل و هزینه آن ها می تواند هر گونه اختلاف نظر را حل کند.

از نحوه پر کردن فاصله استخر و محل گودبرداری بپرسید

انتخاب مواد مناسب برای پر کردن فاصله استخر و محل نصب گودبرداری شده مهم است. اگر مواد به خوبی فاصله را پر نکنند، استخر شما ممکن است به دلیل فشار بیش از حد ترک بخورد، خم شود یا حتی از جای خود خارج شود. هر منطقه و زمینی نیاز به تکنیک و مواد خاص خود دارد. زهکشی مناسب برای استخرها در مناطق بسیار سرد واقعا مهم است. بدون زهکشی مناسب، آب اضافی می تواند یخ بزند و به استخر شما آسیب جدی برساند.

چه کسی هزینه آسیب احتمالی به محوطه در طول ساخت و ساز را پرداخت می کند؟

ساخت استخر یک کار بسیار دشوار است که می تواند حیاط شما را بهم ریخته کند. با شرکت پیمانکار در مورد تمیز کردن و تعمیر حیاط صحبت کنید، تا از این مشکلات پس از ساخت پیش گیری کنید. قبل از شروع ساخت و ساز در مورد جمع کردن زباله ها و جبران خسارت بپرسید.

گارانتی ارائه می شود و شامل چه مواردی می شود؟

گارانتی ها در شرکت های مختلف متفاوت است و بر اساس نوع استخر و کیفیت خدمات آن ها بستگی دارد. دریافت گارانتی باعث می شود که از کیفیت استخر و انجام درست مراحل ساخت آن خیالتان راحت باشد. به
جزئیات ذکر شده در گارانتی ها دقت کنید. در زیر مواردی وجود دارد که باید هنگام بررسی گارانتی استخر خود در نظر بگیرید.

  • استخرهای فایبرگلاس دو نوع ضمانت دارند: گارانتی در ساخت استخر و گارانتی بدنه استخر. حتما به هر دو نگاه کنید.
  • در صورت خرید استخر با روکش وینیل بررسی کنید تا ببینید چه مواردی در گارانتی پوشش داده شده است.
  • استخرهای بتنی معمولاً دارای گارانتی ساخت نیستند، اما مسائل عمده‌ای را پوشش می‌دهند، مانند: نشتی لوله‌کشی، نشتی در اتصالات استخر و جابجا شدن استخر.
  • از مدت زمانی که گارانتی اعتبار دارد مطمئن شوید. در زمستان معمولا به دلیل تغییر در شرایط آب و هوایی، مشکلاتی در استخر ایجاد می شود.

ما در این مقاله اطلاعات مهمی در مورد ساخت استخر و چیزهای که باید بدانید را در اختیار شما قرار دادیم. هدف ما در آبی سازه این است که با ارائه مشاوره تخصصی و ساخت استخر با بهترین کیفیت، لذت و آرامش را برای شما فراهم کنیم. برای دریافت مشاوره و راهنمایی می توانید با شماره 09113586753 در تماس باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.