تماس با ما :  09113586753

استخر آماده یک استخر با مزایای زیاد و قیمت مناسب

استخر آماده یک استخر با مزایای زیاد و قیمت مناسب

استخر آماده ؛ به عبارت ساده، به استخری گفته می شود در شرکت های توليد کننده ساخته شده و برای نصب به محل گودبرداری شده انتقال داده می‌شود. برای نصب استخر آماده نيازی به ساخت پايه‌ی استخر يا بتن‌ريزی نيست و تنها کافيست استخر از قبل ساخته شده را در محل نصب قرار داد و تجهيزات مرتبط به آن متصل کرد.
استخرهای آماده معمولاً از فايبرگلاس ساخته می شوند و دارای طرح‌ها و شکل های متنوعی هستند. اين استخرها مانند ديگر استخرها به انواع مختلفی از تجهيزات مانند پمپ و فيلتر آب، سيستم نورپردازی، سيستم گرمايشی و غيره نياز دارند.

دليل اصلی تقاضای زياد برای استخرهای آماده که استخر پيش ساخته نيز به آن ها گفته می شود، این است که زمان و هزینه ساخت استخر را کاهش می دهند. در حالی که نصب يک استخر بتنی ممکن است هفته‌ها طول بکشد، استخر آماده معمولاً در عرض چند روز نصب می شود.

در این مقاله از سایت آبی سازه به شکل کامل به اين استخرها خواهيم پرداخت

مزيت استخرهای آماده

برای ساخت استخر خانگی، استخر آماده سريعترين و آسان ترين راه می باشد. مهمترين مزيت های استخرهای آماده عبارت است از:

  • صرفه‌جويی در وقت: نصب مدل های ديگر استخر مانند استخر بتنی چندين هفته طول می کشد و اين باعث ايجاد مزاحمت‌هايی مانند توليد صدا و گرد و غبار خواهد شد. اما استخر آماده ميی تواند در عرض چند روز نصب گردد.
  • صرفه‌جويی در هزينه: استخر آماده با قيمت بسيار کمتری نسبت به ديگر استخرها دارد و اين از مهمترين برتری های آن می باشد.
  • آسانی نصب: استخر آماده دارای تمامی لوازم مورد نياز جهت نصب است و فقط نياز به اتصال آن ها به استخر دارد، بنابراين نصب آن بسيار راحت و سريع است.
  • شکل‌پذيری: استخر آماده در انواع مختلفی از جمله استخرهاي بادی و استخرهای فلزی وجود دارد و می توانید آن را با توجه به فضای خانه و سليقه خود سفارش دهيد.
  • تنوع در ابعاد و عمق: استخر آماده در ابعاد و عمق‌های مختلفی وجود دارد که می توانيد آن را با توجه به نياز خود، انتخاب کنيد.
  • افزايش ارزش خانه: داشتن يک استخر خانگی ميی تواند ارزش خانه را افزايش دهد. زيبایی خانه و ويلا تاثير مستقيمی در بيشتر شدن قيمت آن ها دارد.
نصب استخر آماده
سرعت بالا و نصب آسان از مزیت های استخر آماده می باشد

کاربردهای استخر آماده

استخر آماده به دليل نوع ساخت و مزيت های که دارد، کاربردهای آن بسیار متوع است. برخی از کاربردهای استخر آماده عبارت است از:
  1. استخر آماده خانگی و خصوصی: در خانه‌ها و ويلاها استخر آماده برای استفاده شخصی و خصوصي قابل نصب و راه اندازی است.
  2. استفاده در مجموعه‌هاي ورزشی: استخر آماده در باشگاه‌های ورزشی، فضاهای باز، پارک‌ها و … قابل استفاده می باشد.
  3. کاربرد درمانی: استخر آماده در بسياری از مراکز درمانی برای تمرينات فيزيوتراپی، بهبود حالت جسمانی و قابليت حرکت بيماران استفاده می شود.
  4. استفاده تجاری: در هتل‌ها، مراکز تفريحی، استخر آماده برای جذب مشتريان جديد بسيار پرکاربرد است.
  5. تمرينات ورزشی: استخر آماده برای تمرين شنا کردن و تمرينات ديگری که به سلامتی و تناسب اندام کمک ميی کنند، استفاده می شود.
استخر آماده خانگی
ساخت استخر خانگی با استخر آماده

استخر آماده کشاورزی

استخر آماده در کشاورزی به عنوان مخزن ذخیره آب برای آبیاری محصولات کشاورزی می تواند مزایای بسیاری داشته باشد. با نگهداری آب در استخر آماده، می توانید به راحتی از منابع آبی استفاده کنید و میزان هدر رفت آن را به حداقل برسانید. همچنین، شما می توانید از آب باران نهایت استفاده را ببرید و از استخر آماده آن را نگهداری کنید و از این طریق از فرسایش خاک جلوگیری کنید.
استفاده از استخر آماده به شما اجازه می دهد که زمان آبیاری را کنترل کنید و با توجه به شرایط مختلف، می توانید میزان آبیاری را زیاد یا کم کنید. استخر آماده به شما اجازه می دهد که هزینه های مربوط به حمل و نقل آب را کاهش دهید و این باعث می شود که هزینه های به شدت کاهش یاد. استخرهای آماده این امکان را به شما می دهد که در زمان های که میزان بارندگی کم است و یا دسترسی به آب برای آبیاری سخت است، از ذخیره آب در استخر استفاده کنید و در تامین آب خود مشکلی نداشته باشید.
به طور کلی، استفاده از استخر آماده باعث می شود تا بهترین استفاده را از منابع آبی داشته باشید و در نتیجه بهره وری بالاتری در کشاورزی داشته باشید.

استخر آماده برای باغ

استخر آماده می تواند يک انتخاب عالی برای ساخت استخر در باغ شما باشد. استخر آماده برای باغ می تواند به شکل توکار و داخل زمين يا به شکل روکار و در بيرون زمين نصب و راه اندازی شود. ساخت استخر آماده در باغ در مقايسه با استخر بتنی، زمان و هزينه کمتری دارد. همچنين، استخر آماده برای باغ دارای طرح های مختلفی است که می توانيد به راحتی يکی را انتخاب کرده و آن را در باغ خود نصب کنيد. همچنين، با توجه به اندازه و شکل استخر، می توانيد منطقه‌ای را برای نشستن و استراحت در کنار استخر آماده ايجاد کنيد. لازم به ذکر است که قبل از نصب استخر آماده در باغ، بايد مطمئن شويد که فضای کافی برای نصب و تعميرات لازم وجود دارد. همچنين برای محافظت از استخر آماده در برابر آلودگي، به نصب سيستم تصفيه آب نيز نياز داريد. با مشاوره با کارشناسان شرکت آبی سازه می توانيد استخر آماده مناسبی را برای باغ خود انتخاب کنيد.

قيمت استخر آماده

عوامل مختلفی در قيمت استخر آماده تاثيرگذار هستند که مهمترين آن ها عبارتند از:
  • اندازه استخر آماده: بزرگی يا کوچکی استخر آماده، قيمت نهايی را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد.
  • جنس و کيفيت متريال ساخت: استفاده از متريال با کيفيت بالا و مقاوم، هزينه ساخت استخر آماده را بالا می برد.
  • شکل استخر: استخرهای با شکل‌های سفارشی و طرح‌های منحصر به فرد، قيمت بالاتری دارند.
  • نوع بدنه استخر: بدنه استخر آماده از مواد مختلفی ساخته می شود که هر کدام هزينه خود را دارند.
  • نوع تجهيزات استخر: استفاده از تجهيزات پيشرفته و مدرن به هزينه نهايی آن تاثير می گذارد.
  • محل نصب: محل نصب و شرايط حمل و نقل استخر آماده نيز در قيمت آن اثرگذار است.

استخر آماده فایبرگلاس

استخر آماده فایبرگلاس یکی از مدل های استخر های پیش ساخته است که با استفاده از فیبرگلاس و رزین ساخته می‌شود. استخر آماده فایبرگلاس در برابر خوردگی، حرارت، تغییرات دمایی و فشار آب بسیار مقاوم هستند.

علاوه بر این، برای نصب استخر آماده فایبرگلاس به گودبرداری زمین و بتن‌ریزی نیاز نیست. به همین دلیل، این نوع استخرها برای استفاده در مناطقی با امکانات محدود و یا محل هایی که فضای کافی برای ساخت استخر وجود نداشته باشد، مناسب هستند.

قیمت استخر آماده فایبرگلاس، بستگی به اندازه و آپشن های آن دارد. عواملی مانند ابعاد استخر، سیستم تصفیه آب و هزینه حمل و نصب استخر قیمت استخر فایبرگلاس را مشخص می کنند.

به عنوان مثال، قیمت یک استخر آماده فایبرگلاس با ابعاد حدوداً 3×6 متر و عمق 1.5 متر با هزینه حمل و نصب ، حدود ۱۰۰-۱۵۰ میلیون تومان است. اما این قیمت می‌تواند در صورت اضافه کردن امکاناتی مانند سیستم تصفیه آب یا سیستم گرمایشی، افزایش یابد.

بسته به ابعاد استخر آماده فایبرگلاس قیمت آن نیز متفاوت است. یک استخر آماده فایبرگلاس بزرگ با عرض 4 متر و طول 12 متر هزینه بیشتری نسبت به یک استخر آماده فایبرگلاس متوسط و یا کوچک دارد.

استخر آماده فایبرگلاس
استخر آماده فایبرگلاس

استخر آماده ارزان و با کیفیت آبی سازه

استخر آماده یکی از تولیدات شرکت ما می باشد که در ساخت آن از فایبرگلاس و رزین استفاده می شود. استخر آماده تولید شده توسط شرکت ما را می توانید برای کاربردهای مختلف استفاده کنید.

قیمت استخرهای آماده ما نسبت به دیگر شرکت ها بسیار مناسب تر است و عمر مفید آن ها به 50 سال می رسد. استخر آماده را کافی است روزانه 15 دقیقه تمیز کنید تا بتوانید بیشترین استفاده را از آن داشته باشید.

استفاده از بهترین متریال، نصب و راه اندازی سریع، خدمات پشتیبانی دائمی، ارائه ضمانت نامه های کتبی و با جزئیات، پرداخت مرحله ای هزینه، قیمت های بسیار مناسب و انجام صفر تا صد پروژه از ویژگی های استخرهای آماده می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش می توانید با شماره 09113586753 تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.