تماس با ما :  09113586753

دلایل تاخیر در تحویل به موقع استخر پیش ساخته فایبرگلاس

دلایل تاخیر در تحویل به موقع استخر پیش ساخته فایبرگلاس

تحویل به موقع استخر فایبرگلاس که به شکل پیش ساخته تولید می شود، برای مشتریان بسیار مهم است و تاخیر در دریافت سفارش می تواند موجب نارضایتی آن ها شود. زمانی که مشتری یک استخر پیش ساخته فایرگلاس سفارش می دهد، هیجان دارد که هر چه سریعتر آن را دریافت کند و برای اولین بار در آن شنا کند.

در صورتی که پرژه به موقع تحویل داده نشود ممکن است مشکلات زیادی را ایجاد کند و منجر به تنش بین مشتری و شرکت شود. در این مطلب ما دلایلی که ممکن است باعث تاخیر شوند و راه حل هایی که شرکت آبی سازه برای آن دارد را  بیان می کنیم.

دلایل تاخیر در تحویل و نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس

دلیل اول) شرایط آب و هوایی

برای استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس که در حیاط نصب می شوند، اصلی ترین عامل در تاخیر می تواند شرایط آب و هوا باشد. در صورتی که در زمان نصب بارندگی باشد امکان نصب استخر فایبرگلاس وجود ندارد. وسایل و تجهیزاتی که برای نصب و راه اندازی استخرهای فایبرگلاس مورد استفاده می شوند، در شرایط بارانی نمی توان آن ها را به کار برد. علاوه بر این تجهیزاتی مانند جرثقیل نیز در زمان بارندگی ممکن است حیاط خانه شما را به هم بریزند و جبران آن دردسرهای خود را دارد.

علاوه بر این ها در صورتی که شدت بارندگی زیاد باشد و آب روی زمین جمع شود و ایجاد گل و لای کند، خشک شدن آن چند روز طول می کشد. کار کردن در این شرایط می تواند باعث گیر کردن تجهیزاتی مانند کامیون و جرثقیل شود. بنا بر آنچه که گفتیم در صورتی که باران شدید ببارد نه تنها در آن روز بلکه ممکن است تا چند روز بعد از آن نیز شرایط کار کردن فراهم نباشد.

شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین مشکلاتی است که در حین کار ممکن است پیش آید و چندان قابل پیش بینی نیست. تیم شرکت آبی سازه، در صورت بارندگی به شدت کارهای دیگر را به پیش می برد تا حیاط خانه شما دچار بهم ریختگی نشود و با مهیا شدن شرایط با سرعت کار نصب استخر را ادامه می دهد. شرایط آب و هوایی خارج از کنترل ماست اما ما تلاش می کنیم که خودمان را با آن وقف دهیم.

 

نصب استخر فایبرگلاس پیش ساخته

 

دلیل دوم، تغییر دادن سفارش ثبت شده

دلیل دیگری که ممکن است موجب تاخیر در تحویل سفارشات شود، تغییرات لحظه آخری توسط مشتریان است. ما در آبی سازه تمام برنامه ریزی ها را با جزئیات و دقیق، قبل از شروع نصب انجام می دهیم و به تمام موارد را با مشتریان هماهنگ می کنیم و این باعث می شود که تا حدود زیادی این مشکل ایجاد نشود.

در برخی مواقع ممکن است که مشتریان در لحظات آخر لوازم جانبی یا امکانات دیگری را برای استخرهای فایبرگلاس آماده خود درخواست کنند که ما مشکلی برای آن نداریم و پروژه های بعدی خود را با متناسب با آن تغییرات هماهنگ می کنیم.

تیم آبی سازه به شما پیشنهاد می کند که تا حد امکان تغییرات و آپشن های درخواستی خود را به لحظات آخر نگذارید به خصوص در شرایط فعلی که تامین مواد اولیه و تجهیزات در ایران بسیار دشوار شده است. به همین دلیل به عنوان یک شرکت تولید کننده استخر به شما پیشنهاد می کنیم که در زمان ثبت سفارش دقیقا تمام خواسته های خود را مطرح کنید.

دلیل سوم) کمبود مواد اولیه و تجهیزات

یکی از مشکلات بسیار مهم برای شرکت هایی که در صنعت ساخت استخرهای فایبرگلاس فعالیت می کنند، تامین مواد اولیه و تجهیزات است. در ایران نیز این مشکلات بسیار زیاد است. در آبی سازه ما تمام مواد اولیه و تجهیزات را مدت ها قبل آماده می کنیم و در انبار شرکت نگهداری می کنیم اگرچه نباید این نکته را هم پنهان کرد که ممکن است در برخی مواقع ما نیز مشکلاتی داشته باشیم.

ما سعی می کنیم نه تنها برای استخرهای فایبرگلاس پیش ساخته بلکه برای تمام محصولات خود از جمله جکوزی فایبرگلاس، سنگ فرش ها، LED ها و … برای پروژه هایی که تا یک سال آینده دریافت می کنیم مواد اولیه و تجهیزات را در انبار نگهداری کنیم. پمپ های استخر، سیستم های فیلتر و موتورخانه نیز تجهیزاتی هستند که امروزه تامین آن ها در ایران بسیار دشوار شده است اما ما تلاش می کنیم که مشتریان ما بهترین ها دریافت کنند.

چشم انداز بهتر شدن شرایط فعلی در ایران وجود ندارد و ما تا زمان بهتر شدن شرایط به تلاش های خود ادامه می دهیم. ما هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم تا هیچ کمبودی در تامین مواد اولیه و تجهیزات نداشته باشیم و پروژه ها را به موقع به مشتریان خود تحویل دهیم.

مقاله مرتبط : یک استخر از چه بخش هایی تشکیل می شود؟

دلیل چهارم) کم بودن پرسنل

کم بودن پرسنل نیز می تواند در تحویل به موقع سفارش به مشتریان تاثیرگذار باشد. شرایط کرونا نیز در این عامل می تواند تاثیرگذار باشد. تولید یک استخر فایبرگلاس کار بسیار پیچیده ایی است و نیاز به پرسنل فنی و بسیار حرفه ایی دارد. به همین دلیل جایگزینی نیروهای قدیمی چندان آسان نیست.

ما در آبی سازه نیروهای فنی را از مدت ها قبل آموزش داده و به شرکت خود اضافه کنیم تا از این نظر مشکلی نداشته باشیم. با همه ی این شرایط ممکن است اتفاقات ناخواسته بر روی کار ما نیز تاثیرگذار باشد.

دلیل پنجم) خراب شدن وسایل

تجهیزاتی که در ساخت و یا نصب استخر به کار می روند مانند بسیاری از تجهزات دیگر ممکن است خراب شوند. ابزارهایی مانند بیل مکانیکی، پمپ ها، سیستم های مکش و…  ممکن است دچار آسیب دیده و یا به کلی خراب شوند. در صورتی به وجود آمدن این مشکل ممکن است تعمیر آن ها به زمان بسیار زیادی نیاز داشته باشد.

اگر یک جرثقیل خراب شوند ممکن است تا 2 ماه تعمیر کردن و راه اندازی مجدد آن زمان ببرد. این مشکلات چندان قابل پیش بینی نیستند. ما روی همه ی این موارد کار می کنیم و تلاش می کنیم که از بهترین تجهیزات در ساخت و نصب استخر استفاده کنیم.

اما در زمان نصب این اتفاقات ناخواسته ممکن است پیش آیند و اگر آن وسیله یا قطعه ضروری باشد می تواند در نصب سریع مشکل ایجاد کند. ما تلاش می کنیم که از تجهیزات کمکی استفاده کنیم و تا جایی که ممکن است از نزدیک ترین مکان تجهیزات مورد نیاز را تامین کنیم.

دلیل ششم) با تاخیر صادر شدن مجوز

به شما به شدت توصیه می کنیم که برای نصب استخر پیش ساخته اگر نیاز به مجوز دارید هر چه سریعتر آن را دریافت کنید و به لحظات آخر موکول نکنید. صدور مجوز معمولا زمان زیادی نیاز ندارد و در عرض چند دقیقه معمولا صادر می شود اگرچه در برخی از شرایط برای دریافت مجوز باید به چند محل از جمله شهرداری مراجعه کنید.

در صورتی که مجوز نداشته باشید امکان نصب استخر را نخواهید داشت و این می تواند در زمان نصب مشکلاتی را برای شما ایجاد کند و هزینه های شما را افزایش دهد. به همین دلیل شرکت آبی سازه در زمان ثبت سفارش به شما توصیه می کند که بلافاصله بعد از عقد قرارداد، دریافت مجوز را پیگیری کنید.

مقاله مرتبط: مزایا و معایت استخرهای فایبرگلاس

دلیل هفتم) اجرا نشدن کارهای پیش از نصب

در برخی از پروژها مشتریان ما می خواهند که بخشی از کار مانند حفاری و گودبرداری را خودشان یا یک شرکت دیگر انجام دهد. در یکی از پروژه های ما در بابلسر مشتری به خواست خود، قرار شد که گودبرداری و حفاری مکان نصب استخر را خودش انجام دهد. به هر دلیلی مشتری این کار را انجام نداد و ما مجبور شدیم که گودبرداری را خودمان انجام دهیم.

این عامل باعث تاخیر در تحویل پروژه در زمان مقرر شد. به همین دلیل بسیار مهم است که اگر بخشی از کار را خودتان می خواهید انجام دهید در زمان مقرر آن را تکمیل کنید.

در این مطلب سعی کرده ایم تا به تمام مشکلاتی که ممکن است باعث ایجاد تاخیر در سفارش استخر پیش ساخته فایبرگلاس شود بپردازیم. ما در آبی سازه هنگام ثبت سفارش به شما زمان تحویل و نصب را اعلام می کنیم و با کمترین تاخیر آن را به شما تحویل می دهیم. بسیاری از این مشکلات از دست ما خارج هست و ما تمام تلاش خود را می کنیم که آن ها را کاهش دهیم و شما خیلی زود در آن شنا کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.