تماس با ما :  09113586753

همه چیز را درباره استخرهای فایبرگلاس بدانید! (مزایا، معایب، هزینه و آپشن ها)

همه چیز را درباره استخرهای فایبرگلاس بدانید! (مزایا، معایب، هزینه و آپشن ها)

استخر فایبرگلاس از جنبه های زیادی می تواند برای شنا کردن مناسب باشد. درست است که الان در فصل سرما هستیم، اما به زودی شرایط تغییر خواهد کرد و ما به فصل بهار و تابستان خواهیم رسید که زمان شنا کردن هستند.

البته ممکن است در برخی از مناطق هوا در طول سال همیشه گرم و شرایط برای شنا کردن فراهم باشد. اگر این مقاله را شروع به مطالعه کردید به احتمال زیاد قصد دارد که یک استخر شنا برای خود داشته باشید. در ادامه هر آنچه که نیاز است در مورد یک استخر فایبرگلاس بدانید برای شما بیان کرده ایم. با ما همراه باشید.

اگر پیش از این نام آبی سازه را نشنیده اید، ابتدا خود را کمی معرفی می کنیم. آبی سازه یک تولید کننده سازه های آبی از جمله استخر فایبرگلاس، جکوزی فایبرگلاس، سرسره آبی و … می باشد که محصولات ما در مازندران تولید و به سراسر کشور ارسال می گردد.

ما کار بر روی استخرهای فایبرگلاس را از 10 سال پیش شروع کردیم و اگر بهترین نباشیم یکی از بهترین ها هستیم. ما سال های زیادی است که در صنعت استخر شنا فعالیت داریم و اطلاعات کاملی از انواع استخرهای توکار در اختیار داریم.

اگر قصد خرید یک استخر را دارید که حتی از فایبرگلاس نیز ساخته نشده است، هیچ ایرادی ندارد چون ممکن است یک استخر فایبرگلاس برای شما مناسب نباشد. ما به شما اطلاعات کافی را خواهیم داد تا بهترین تصمیم را بگیرید و با اطرافیانتان بیشترین لذت و آرامش را تجربه کنید.

 

استخر فایبرگلاس توکار در داخل ساختمان

 

در ادامه می خواهیم در مورد مزیت ها و معایب استخرهای ساخته شده از فایبرگلاس، شرایط نصب و راه اندازی، هزینه ها و آپشن های آن ها با شما صحبت کنیم. اگر این موضوعات برای شما اهمیت دارند پس ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

مزایا و معایب استخرهای فایبرگلاس

در بسیاری از موارد که قصد انتخاب چیزی را دارید بهترین کار این است که نکات منفی و مثبت آن را با هم در نظر بگیرید. استخرهای فایبرگلاس مزایای زیادی دارند اگرچه جنبه های منفی نیز ممکن است داشته باشند.

مزایای استخر فایبرگلاس

نیاز به مراقبت کمتر

نباید این گونه تصور داشته باشید که اصلا نیاز به مراقبت ندارند در واقع مراقبت بسیار کمتری نسبت به دیگر موارد نیاز دارند. تمام استخرها قطعا به مراقبت و نگهداری نیز دارند و تفاوتی ندارد که جنس آنها از چه چیزی می باشد.

دارای سطوح نرم

یکی از مزیت های بسیار مهم استخرهای از جنس فایبرگلاس در بادوام بودن و راحتی آن است. برای امن تر بودن و صافی بیشتر سطح در بسیاری از موارد از کاورهای ضد لغزش استفاده می شود که تولید کنندگان بسیاری از آن در ساخت استخرها استفاده می کنند.

در واقع ضد لغزش بودن مسئله ایی است که بسیاری از افراد از ما سوال می کنند. بله این ویژگی را تمام استخرهای فایبرگلاس آبی سازه دارا می باشند و به همین دلیل ایمنی آن بسیار افزایش می یابد اگرچه همیشه حادثه می تواند اتفاق بیفتد و نکات احتیاطی را باید رعایت کنید.

زمان راه اندازی کوتاه تر

در واقع زمان راه اندازی کوتاه تر در بسیاری از موارد است اگرچه برخی از عوامل از قبیل ناهمواری های غیرقابل پیش بینی، شرایط جوی نامناسب و افزایش تقاضا در بازه ایی از سال می تواند زمان راه اندازی را کمی طولانی تر کند. اما در حالت کلی از زمان ثبت سفارش شما در شرکت آبی سازه تا زمان دریافت و استفاده از استخر کمتر از یک ماه طول می کشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مزایا و معایب استخر فایبرگلاس رو مطالعه کنید.

نکات منفی

قابل تنظیم نیست

بسیاری از شرکت هایی که در صنعت استخر فایبرگلاس فعالیت می کنند، استخرهای خود را با قالب های آماده می سازند. این قالب ها باعث می شوند که استخرهای تولیدی توسط آن ها دارای مشخصات و ویژگی های ثابتی باشند. از آن جایی که همه ی استخرها با یک قالب خاص تولید می شوند دیگر نمی توانید به شکل سفارشی استخر خود را دریافت کنید.

مشکلی که ما در آبی سازه آن را بر طرف کرده ایم. شما هیچ گونه محدودیتی در انتخاب طرح و آپشن های دلخواه ندارید. ما تنها شرکتی هستیم که این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای دریافت مشاوره با شماره 09113586753 در تماس باشید.

دارای اندازه محدود و کوچک هستند

در واقع این مشکل به دلیل دشوار بودن شرایط جابجایی آنها می باشد. ممکن است که در جاده ها کامیونی را دیده باشید که یک استخر فایبرگلاس را دارد جابجامی کند. ما در آبی سازه بزرگترین استخر فایبرگلاس جهان را تولید کرده ایم. ما مجوزهای لازم جهت حمل و جابجایی استخرهای بسیار بزرگ را دریافت کرده ایم و مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

ممکن است ارزان ترین انتخاب شما نباشد

در بین انواع استخرها می توان گفت که استخرهای وینیل لاینر از همه ارزان تر و استخرهای بتنی از هم گران تر هستند. در واقع استخرهای فایبرگلاس در بین این دو قرار می گیرد. البته در شهر یا مکانی که زندگی می کنید ممکن است قیمت ها با هم تفاوت داشته باشد.

 

استخرهای فایبرگلاس برای فضاهای کوچک وجود دارند؟

بله، در صورتی که حیاط خانه یا جایی که قصد نصب استخر دارد بزرگ است مشکلی در انتخاب استخر نخواهید داشت و یک استخر فایبرگلاس آماده یا پیش ساخته می تواند برای زیباتر کردن فضا به شما کمک کند. اما اگر حیاط خانه یا باغ شما کوچک است و فضای خیلی زیاد ندارید نیز نگران نباشید می توانید به راحتی از استخرهای فایبرگلاس با اندازه های کوچک تر استفاده کنید.

 

کوچکترین استخر فایبرگلاس کدام است؟

در شرکت های مختلف می تواند این متفاوت باشد اما ما در آبی سازه هیچ محدودیتی نداریم ما استخرهای به عرض دو متر و با طول تا 7 متر نیز تولید می کنیم و انتخاب با شما هست. ما مکان نصب را بررسی کرده و استخر مناسب را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

آیا جکوزی را نیز می توان با استخر فایبرگلاس داشته باشم؟

به طور خلاصه بله. در واقع یک جکوزی فایبرگلاس می تواند استخر شما را کامل کند. به دو صورت می توانید جکوزی را با استخر داشته باشید. اول اینکه جکوزی به شکل چسبیده و یکپارچه با استخر باشد و دوم اینکه به شکل جدا از استخر. در بخش جکوزی فایبرگلاس می توانید نمونه های از جکوزی را مشاهده کنید. همچین در بخش استخرهای فایبرگلاس نیز نمونه هایی از استخرهای با جکوزی را می توانید مشاهده کنید که برای مشتریان ما طراحی و اجرا شده است.

 

قیمت استخرهای فایبرگلاس چقدر است؟

این سوال پرتکرارترین سوالی است که همیشه از ما پرسیده می شود. در واقع قیمت یک استخر فایبرگلاس مقدار ثابتی ندارد چون عوامل زیادی در قیمت آن تاثیرگذار هستند. از جمله ای این عوامل می توان به اندازه استخر، آپشن های همراه با آن، نوع محوطه سازی اطراف استخر و … اشاره کرد. همه ی این عوامل بر قیمت یک استخر تاثیرگذار هستند.

در واقع قیمت نهایی با بررسی همه ی این عوامل و مکانی که می خواهید آن را نصب کنید به دست می آید. شرکت آبی سازه تمام مراحل از طراحی، ساخت و نصب را با هماهنگی شما انجام می دهد و از تمام مراحل با جزئیات به شما گزارش می دهد. ما در واقع قبل از شروع کار یک برآورد هزینه کرده و آن را با شما در میان می گذاریم. ما توصیه می کنیم که حتما با ما در تماس باشید تا تمام مشاوره ها را دریافت کنید.

 نتیجه گیری

ما در این مطلب سعی کرده ایم مهمترین نکات را درباره استخرهای فایبرگلاس برای شما بیان کنیم. قطعا موارد دیگری نیز وجود دارند که می توان در مورد آنها صحبت کرد. یک استخر فایبرگلاس می تواند مکانی برای دور هم جمع شدن و لذت بردن اعضای خانواده یا دوستان شود.

تفاوتی ندارد برای چه منظوری قصد خرید استخر فایبرگلاس را دارد، این استخر می تواند مکانی برای تفریح، آرامش و لذت بردن باشد. برای داشتن یک استخر بادوام و گارانتی مادام العمر فقط کافی است با شماره 09113586753 در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.