تماس با ما :  09113586753

جکوزی پیش ساخته جدا از استخر و یا متصل به استخر؟ (راهنمای کامل)

جکوزی پیش ساخته جدا از استخر و یا متصل به استخر؟ (راهنمای کامل)

جکوزی پیش ساخته یا آماده را می توان به دو دسته جدا از استخر و یا متصل به استخر تقسیم بندی کرد. اگر دوست دارید که یک جکوزی پیش ساخته خانگی داشته باشید، آشنایی با هر کدام از آن ها می تواند در انتخاب بهتر به شما کمک کند. انتخاب هر کدام از این جکوزی های پیش ساخته دارای نکات مثبت و منفی می باشد که باید حتما آن ها را بدانید.

در این مقاله از سایت آبی سازه به مهمترین این نکات خواهیم پرداخت. اگر می خواهید یک جکوزی مناسب انتخاب کنید به هیچ وجه این مطلب را از دست ندهید.

جکوزی های پیش ساخته جدا از استخر

جکوزی های پیش ساخته جدا از استخر در کمترین زمان نصب می شوند و این خود می تواند برای برخی از شرایط بسیار مفید باشد. در زیر به جنبه های مثبت و منفی این مدل از جکوزی ها خواهیم پرداخت.

نکات مثبت جکوزی های پیش ساخته جدا از استخر

1- قیمت مناسب تر نسبت به جکوزی های متصل
2- دارای ابعاد کوچکتر و دارای طرح هایی که می توانند در بیشتر مکان ها استفاده شوند.
3- به راحتی امکان جابجایی دارند و اگر بخواهید تنظیمات آن را تغییر دهید مشکلی نخواهید داشت.

به طور کلی می توان گفت، جکوزی های جدا از استخر چون هزینه ی نصب و نگهداری کمتری دارند می توانند از نظر اقتصادی به صرفه باشند. این جکوزی ها چون به استخر توکار وصل نیستند، جابجا کردن آن ها بسیار آسان است در صورتی که در حالت متصل جابجایی به شدت دشوار و در بسیاری موارد غیرممکن است.

نکات منفی جکوزی های پیش ساخته جدا از استخر

1- مقاومت آن ها نسبت به جکوزی های متصل کمتر است.
2- از نظر طرح می توانند محدودیت داشته باشند.
3- به دلیل آب آن ها باید جداگانه آزمایش شود.
به طور کلی می توان گفت جکوزی های پیش ساخته جدا از استخر به دلیل نحوه ساخت و نصب آن ها، مقاومت کمتری نسبت به جکوزی های متصل دارند. نکته منفی دیگر در طرح و اندازه است که ممکن است محدودیت های بیشتری نسبت به جکوزی های متصل به استخر داشته باشند.

جکوزی های پیش ساخته متصل به استخر

جکوزی های پیش ساخته متصل بخشی از استخر شما می باشند و معمولا دارای طرح های سفارشی نیز می باشند. در ادامه به نکات مثبت و منفی آن ها خواهیم پرداخت.

نکات مثبت جکوزی های متصل به استخر

1- افزایش قیمت خانه و ویلا
2- دوام بیشتر نسبت به حالت جدا
3- دارای طرح های سفارشی شده
4- تست همزمان آب استخر و جکوزی
5- استفاده از یک پمپ مشترک با استخر
6- استفاده همزمان از استخر و جکوزی

به طور کلی می توان گفت جکوزی های متصل به استخر دارای طرح های سفارشی هستند و ترکیب آن ها با استخر جذابیت بیشتری ایجاد می کند. می توان آب جکوزی متصل را جدا از استخر کرد و یا آب گرم از جکوزی به استخر ریخته شود.

متصل بودن جکوزی به استخر به دلیل اینکه برخی از نیازهای تعمیر و نگهداری را بین آن ها مشترک می کند، در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد کرد. جنبه مثبت دیگر این است که هر کس می تواند به انتخاب خود از استخر یا جکوزی استفاده کنید و همه مجبور نخواهند بود که فقط از استخر و یا فقط از جکوزی استفاده کنند.

نکات منفی جکوزی های متصل به استخر

1- قیمت بیشتر
2- نیاز به زمان بیشتر برای راه اندازی
3- تغییرات بیشتر دما نسبت به حالت جدا
4- غیر قابل جابجایی و تغییر
در حالت کلی جکوزی سفارشی و متصل به استحر، دوام بیشتر و قیمت بیشتری خواهد داشت. علاوه بر راه اندازی و نصب بیشتر طول می کشد چون در کنار استخر می باشد و همزمان با آن باید نصب شود.

تعادل دما ممکن است در این حالت نسبت به جکوزی ها جدا از استخر دشوارتر باشد. تغییر مکان آن ها هم بسیار دشوار است در صورتی که جکوزی ها جدا از استخر را می توانید به راحتی جابجا کنید. جکوزی های متصل را نمی توانید به یک بخش دیگر از منزل خود منتقل کنید.

بیشتر بخوانید: جکوزی ها باید در چه دمایی کار کنند؟ (نکات و ترفندها)

سوالی در مورد جکوزی ها دارید؟ آبی سازه به شما پاسخ می دهد

در این مطلب در مورد تفاوت دو نوع از جکوزی ها صحبت کردیم و مزایا و معایب هر کدام را بیان کرده ایم. با این وجود اگر هنوز هم در مورد آن سوال دارید می توانید با ما در ارتباط باشد. آبی سازه جکوزی های پیش ساخته فایبرگلاس را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب تولید و اجرا می کند.

اگر قصد دارید ساخت جکوزی را دارید، تیم آبی سازه در کمتر از 2 هفته برای شما طراحی و اجرا می کند. با شماره 09113586753 در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. برای دیدن ویدیوها و تصاویر بیشتر می توانید از آپارات، لینکدین و تلگرام ما دیدن کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.