تماس با ما :  09113586753

بزرگترین استخر فایبرگلاس جهان

طراحی و ساخت بزرگترین استخر فایبرگلاس جهان به دست توانمند متخصصان شرکت آبی سازه با ظرفیت ۹۵۰۰۰ لیتر (۲۵۰۰۰ گالن آمریکا) انجام شد. قبل از این شرکت ریور آمریکا با ساخت استخری با ظرفیت ۲۳۹۰۰ گالن رکورد‌دار این صنعت در جهان بود.
با خواست خدا و تلاش سخت جوانان عزیز و غیور کشور ایران ما توانستیم علی‌رغم تحریم‌ها و نبود امکانات این امر را به سرانجام برسانیم و برگ زرینی به افتخارات کشور عزیزمان بیفزاییم . در حال حاضر در حال طراحی ابعادی بزرگتر و مستحکم‌تر از پروژه انجام شده هستیم و انشاءالله به زودی کارهای انجام شده این پروژه را نیز تقدیم نگاه پر‌مهرتان خواهیم کرد.

 

بزرگ ترین استخر فایبر گلاس جهان

 

آبی سازه با سابقه ۵۰ ساله در زمینه طراحی و ساخت سازه‌های آبی و مکانیک ساختمان و با تیم قوی و در دسترس پشتیبانی خود در تمام کشور به ویژه در استان‌های شمال کشور همراه و حامی مشتریان عزیز می‌باشد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس در آبی سازه با بهترین متریال و جدیدترین روش‌ها، طراحی و تولید می‌شود. رضایت حداکثری مشتریانی که از ما سفارش استخر آماده و پیش ساخته را داده‌اند، گواه بر کیفیت بالای خدمات ما می‌باشد.

برای مشاوره و خرید با شماره 09113586753 تماس حاصل فرمایید. برای دیدن نمونه کارها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید اینستاگرام و آپارات ما را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.