تماس با ما :  09113586753

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اجرا در ساری (جاده دریا)

استخر فایبرگلاس اجرا شده در شهر ساری

 

این استخر پیش ساخته فایبرگلاس در ساری اجرا شده است. طول آن 5 متر و عرض آن 3 متر می باشد.

عمق استخر آماده 1.5 متر و وزن آن 22 هزار لیتر است. همچنین امکان نگهداری 22000 لیتر را نیز دارد. بعد از سفارش مشتری، طراحی و ساخت آن توسط تیم آبی سازه شروع شد و استخر جهت نصب به شکل آماده به محل ارسال شد.

تمام مراحل ساخت و نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس توسط شرکت ما انجام شده است البته بخش گودبرای و نصب موتورخانه به درخواست مشتری توسط خود کارفرما انجام گرفته است. برای سفارش استخر آماده در ساری با شماره 09113586753 تماس بگیرید.

 

استخر فایبرگلاس تولید آبی سازه برای شهر ساری

 

نصب استخر در پروژه ساری توسط آبی سازه

 

استخر پیش ساخته و آماده شرکت آبی سازه در «شهر ساری» تولید می شوند. به همین دلیل حمل و جابجایی استخر برای مشتریان عزیز ما در ساری و شهرهای اطراف در زمان کمترین انجام می شود.

علاوه بر این هزینه ساخت استخر پیش ساخته فایبرگلاس نیز برای آن ها کمتر می شود. ما در شهر ساری و «استان مازندران» پروژه های مختلفی انجام دادم که می توانید در سایت نمونه هایی از آن ها را مشاهده کنید.

نکته مثبت دیگر در برای کسانی که در ساری و شهرهای اطراف آن هستند، امکان خرید و دریافت مشاوره حضوری می باشد. برای سفارش استخر آماده و پیش ساخته می توانید به شکل حضوری به شرکت ما مراجعه کنید. در زیر می توانید ویدیو استخر پیش ساخته اجرا شده برای یکی از مشتریان ما در ساری را مشاهده کنید.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید به اینستاگرام و آپارات ما مراجعه کنید.

ویدیو استخر پیش ساخته فایبرگلاس نصب شده در ساری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.