تماس با ما :  09113586753

استخر آماده فایبرگلاس اجرا در سرخرود (درویش آباد)

پروژه استخر فایبرگلاس در سرخرود

 

این استخر آماده فایبرگلاس در سرخرود اجرا شده است. به همراه استخر آماده یک جکوزی 4 نفره نیز به شکل متصل و داخل آن وجود دارد. کاربرد این استخر برای شنا کردن می باشد.

طول استخر پیش ساخته 7 متر و عرض آن 3 متر است. استخر دارای 1.5 متر عمق و 800 کیلوگرم وزن می باشد. 31000 لیتر آب را نیز در خود جای می دهد. 4 نفره به شکل همزمان می توانند از جکوزی استفاده کنند.

این جکوزی فایبرگلاس 8 نازل ماساژ دارد که 1.5 در 1.5 متر می باشند. گنجایش جکوزی نیز 2500 لیتر است. صفر تا صد پروژه توسط شرکت آبی سازه انجام گرفته است که شامل طراحی، ساخت، حمل، نصب و موتورخانه استخر می شود.

عمر مفید استخر آماده اجرا شده در سرخرود 50 سال می باشد و ده سال نیز گارانتی دارد. قیمت استخر آماده فایبرگلاس شرکت آبی سازه بسیار مناسب است. آپشن های مختلفی در کنار استخر آماده وجود دارد که می توانید سفارش دهید.

ساخت استخر آماده فایبرگلاس در سرخرود و شهرهای دیگر استان مازندران توسط ما، در زمان کوتاهی انجام می شود. حمل استخر آماده جهت نصب از تولیدی ما در شهرک صنعتی ساری انجام می شود. به همین دلیل زمان حمل و نصب آن در استان مازندران بسیار کوتاه است.

برای سفارش می توانید با شماره 09113586753 تماس بگیرید.

 

استخر فایبرگلاس اجرا توسط آبی سازه برای شهر سرخرود

ویدیو استخر پیش ساخته فایبرگلاس اجرا شده در سرخرود

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.