تماس با ما :  09113586753

ساخت استخر روی پشت بام

ساخت استخر روی پشت بام
ساخت استخر روی پشت بام

ساخت استخر روی پشت بام، ساخت استخر در روف گاردن یا بام سبز و تراس امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای طراحی استخر روی پشت‌ بام (به طور کلی ساخت استخر در ارتفاع)، الزامات فنی بیشتری نسبت به ساخت استخر بر روی زمین باید رعایت شود. هزینه ساخت استخر روی پشت بام بیشتر از حالت عادی است.

ساخت استخر روی پشت بام، روف گاردن و تراس به عنوان ساخت استخر در ارتفاع محسوب می‌شوند چون در همه این حالت‌ها استخر از سطح زمین بالاتر قرار می‌گیرد.

شرکت آبی سازه پروژه های متنوعی در زمینه ساخت استخر روی پشت بام، ساخت استخر در روف گاردن یا بام سبز، تراس و پنت هاوس انجام داده است. ما با بهره‌گیری از جدیدترین متدها و با کیفیت‌ترین متریال، یک استخر روی پشت بام لوکس و سفارشی برای شما طراحی و اجرا می‌کنیم.

برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش می‌توانید با شماره 09113586753 تماس بگیرید.

ساخت استخر روی پشت بام توسط شرکت آبی سازه
ساخت استخر روی پشت بام توسط شرکت آبی سازه

پیش از وارد شدن به ساخت استخر روی پشت بام، شما را با عوامل موثر بر ساخت استخر بر روی پشت بام و ارتفاع آشنا می‌کنیم. برای تشخیص این که آیا ساخت استخر روی پشت بام عملی است، باید تعدادی از متغیرهایی  اساسی در نظر گرفته شود. معماران پروژه، مسئول محاسبات ساختاری هستند و اگر تشخیص دهند که برای نصب استخر روی پشت بام و سقف، سازه شما به تقویت شدن دارد، باید این کار انجام شود.

به همین دلیل، ضروری است که وزن استخر روی پشت بام و وزن آب و همچنین سن ساختمان و بنا را بدانیم. در تصویر زیر نحوه قرارگیری استخر روی پشت بام را مشاهده می‌کنید که توسط شرکت ما اجرا شده است.

قرارگیری استخر روی پشت بام با جرثقیل جهت نصب و راه اندازی
قرارگیری استخر روی پشت بام با جرثقیل جهت نصب و راه اندازی

برای ساخت یک استخر روی پشت بام با ابعاد متوسط مثلا ۳ × ۵ متر و عمق ۰/۸ متر که خیلی عمیق هم نیست، ۱۲۰۰۰ لیتر آب در مجموع خواهیم داشت. بنابراین، ما به یک طبقه روی پشت بام نیاز داریم که از بیش از ۸۰۰ کیلوگرم در متر مربع آب به همراه وزن استخر (متغیر بر اساس مواد) را تحمل کند.

در این صورت ما یک تقویت ۱۲۰۰_۱۳۰۰ کیلوگرم در ساختمان نیاز داریم که این بدون محاسبه وزن شناگر است. ساخت استخر آماده روی پشت بام یک گزینه بسیار سریع با طرح‌های نامحدود برای این دست پروژه‌ها می‌باشد.

در ساخت استخر بالای پشت بام مهم است که آب‌بندی به شکل کامل و دقیق انجام شود تا از نشت آب به سازه زیرین جلوگیری شود.

شرکت آبی‌ سازه با استفاده از بهترین متریال و بهره‌گیری از تکنیک‌های بسیار جدید در ساخت استخر روی پشت بام، این مساله مهم را حل کرده است. با دانستن میزان تحمل سازه و ساخت استخر آماده برای پشت بام، با خیال راحت اجرای استخر روی پشت بام خانه شما را آغاز می‌کنیم.

محتوا نمایش

پروژه‌های ساخت استخر روی پشت‌ بام اجرا شده توسط آبی سازه

ساخت استخر روی پشت‌ بام نیاز به یک تیم مهندسی حرفه‌ای و متخصص دارد. شرکت آبی‌ سازه نزدیک به چهار دهه می‌باشد که در ساخت انواع استخر و جکوزی فعالیت دارد. ما پروژه‌های بسیار زیادی از ساخت استخر در ارتفاع را در شهرهای مختلف کشور مانند ساری، چالوس، رامسر، عباس آباد، رشت، تهران، کردستان، دماوند، نوشهر، آمل و … اجرا کرده‌ایم.

ساخت استخر روی پشت‌ بام توسط ما با بهترین متریال انجام می‌شود. زمان نصب و راه‌اندازی کوتاه و ضمانت‌نامه کتبی نیز از ویژگی‌های خدمات ما می‌باشد.

در ادامه تعدادی از پروژه‎های ساخت استخر بر روی پشت بام توسط شرکت آبی‌سازه را معرفی می‌کنیم.

سپس تمام اطلاعاتی که برای ساخت استخر روی پشت‌بام، ساخت استخر در روف گاردن و تراس در ساختمان های مسکونی و یا تجاری نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

1- ساخت استخر روی پشت بام  در نوشهر 

ساخت استخر روی پشت بام در نوشهر
ساخت استخر روی پشت بام در نوشهر

ساخت استخر روی پشت بام در این پروژه با مشخصات زیر انجام شده است:

  • طول: 3 متر
  • عرض: 2 متر
  • عمق: 1متر
  • محل اجرا: نوشهر مازندران
  • سال اجرا: 1399
  • جنس استخر: فایبرگلاس

وزن سازه ۳۰۰ کیلوگرم بوده که با احتساب وزن آب به ۶۳۰۰ کیلوگرم می‌رسد. این به اصطلاح وزن بار مرده به حساب می‌آید و وزن شناگر در آن محاسبه نشده است. ساختمانی که استخر روی پشت بام آن باید نصب می‌شد، ابتدا توسط مهندسان آبی‌سازه مورد بررسی قرار گرفته و سپس طراحی استخر برای پشت بام آن آغاز شد.

در جدول زیر می‌توانید قیمت استخر روی پشت بام و سایر هزینه‌های این پروژه رو مشاهده کنید. توجه داشته باشید که قیمت‌های ذکر شده برای سال 1399 و زمان اجرای پروژه می‌باشند.

هزینه ساخت استخر روی پشت بام در نوشهر-سال 1399
خدمات درخواستی توسط کارفرماهزینه
استخر 3 × 2 به عمق 1 متر37 میلیون 
استراکچر روکار12 میلیون
عرشه دور استخر با گاتر و مصالح سطح25 میلیون
موتورخانه و تصفیه خانه 55 میلیون
حمل و نصب با جرثقیل10 میلیون

بعد از طراحی استخر آماده، مجوز نصب استخر روی پشت بام دریافت شد و فرایند نصب و راه‌اندازی آغاز شد. تمام مراحل این پروژه توسط شرکت آبی سازه صورت گرفته است. در ادامه تصاویر و ویدیو مربوط به این پروژه را می‌توانید مشاهده کنید.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی جهت ساخت استخر روی پشت‌بام ویلا یا خانه می‌توانید با شماره 09113586753 در تماس باشید.

ساخت استخر روی پشت بام در نوشهر (2)
ساخت استخر روی پشت بام در نوشهر (2)
ساخت استخر روی پشت بام در نوشهر (3)
ساخت استخر روی پشت بام در نوشهر (3)

ویدیو ساخت استخر روی پشت بام در نوشهر توسط تیم آبی سازه

2- ساخت استخر روی پشت‌ بام آپارتمان ویلا در سیسنگان مازندران

ساخت استخر روی پشت‌ بام در سیسنگان مازندران توسط تیم آبی سازه با مشخصات زیر انجام شده است:

  • طول: 5 متر
  • عرض: 3 متر
  • عمق: 1.2 متر
  • نوع اجرا: توکار
  • جنس استخر: فایبرگلاس

به درخواست کارفرما 4 نشیمن در کنج‌های استخر جهت نصب نازل‌های ماساژ طراحی شده است.

علاوه بر این، یک استراکچر فلزی قوی با استفاده از پروفیل 4×8 برای کلاف استخر بالای پشت بام (جهت استفاده روکار و بر روی روف گاردن آپارتمان ویلا) ساخته و در محل نصب گردید. (تصاویر این پروژه در زمان ساخت و نصب آن می‌باشد و تصاویر نهایی نیستند).

ساخت استخر روی پشت بام آپارتمان ویلا در سیسنگان مازندران
ساخت استخر روی پشت بام آپارتمان ویلا در سیسنگان مازندران

طرح اولیه برای ساخت استخر روی پشت‌ بام در این پروژه، توسط کارفرما به بخش فنی شرکت آبی سازه ارائه شد. تیم مهندسین شرکت آبی‌سازه با هماهنگی کارفرما تغییرات لازم را جهت نصب در مکان مورد نظر کارفرما انجام دادند. سپس طرح نهایی به بخش تولید سپرده و در مدت زمان 15 روز استخر آماده و به کارفرما تحویل داده شد.

در جدول زیر می‌توانید قیمت استخر روی پشت بام به همراه دیگر هزینه‌های این پروژه رو مشاهده بفرمایید. این پروژه در سال 1401 اجرا شده است و قیمت‌ها مربوط به این پروژه و در زمان نصب است. برای شرایط نصب مختلف قیمت‌ها متفاوت است.

هزینه استخر روی پشت‌بام اجرا شده در سیسنگان
خدمات درخواستی توسط کارفرماهزینه
استخر  5 × 3 به عمق 1.2 متر65 میلیون
استراکچر روکار20 میلیون
عرشه دور با گاتر و مصالح35میلیون
موتورخانه و تصفیه خانه65 میلیون
حمل و نصب و راه اندازی12 میلیون

جهت طراحی استخر روی پشت‌ بام آپارتمان ویلا در این پروژه، بعد از بررسی‌های اولیه، موارد مربوط به استحکام بنا، ایجاد پل‌های تقویتی بستر کار، شاسی‌های روکار و عایق‌های لازم انجام شد.

سپس تمام موارد گفته شده توسط متخصصان شرکت آبی‌ سازه تست شده و استخر حمل و با جرثقیل در محل از قبل تعیین شده قرار گرفت. عرشه دور استخر به وسیله پروفیل‌های سبک و رابیتس ساخته و یک رمپ برای آن در نظر گرفته شد.

بعد از طراحی و ساخت استخر روی پشت‌بام، تاسیسات استخر تحت تست نهایی قرار گرفتند و در بالاترین کیفیت به کارفرما تحویل داده شد. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به ساخت این استخر روی آپارتمان ویلا در سیسنگان مازندران را مشاهده کنید.

ساخت استخر روی پشت بام آپارتمان ویلا در سیسنگان مازندران (2)
ساخت استخر روی پشت بام آپارتمان ویلا در سیسنگان مازندران (2)
ساخت استخر روی پشت بام آپارتمان ویلا در سیسنگان مازندران (3)
ساخت استخر روی پشت بام آپارتمان ویلا در سیسنگان مازندران (3)

3- ساخت استخر روی پشت بام در ساری

  • طول: 4 متر
  • عرض: 2.5 متر
  • عمق: 1.2 متر
  • سال اجرا: 1402
  • محل اجرا: شهر ساری
  • جنس استخر: فایبرگلاس
  • نوع استخر: استخر آماده

از جدیدترین پروژه‌های ما در بخش طراحی و ساخت استخرهای روی پشت بام، استخر نصب شده در ساری می‌باشد. ساخت استخر روی پشت بام در ساری برای مشتریان عزیز، به دلیل مسافت خیلی کم شرکت با محل نصب استخر، می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد.

طراحی استخر روی پشت بام برای این پروژه، در اردیبهشت 1402 در شهر ساری انجام گرفته و روی یک آپارتمان 12 طبقه نصب شده است.

جهت ساخت این استخر بر روی پشت بام از ۴ لایه ژلکوت و ۱۵ لایه رزین الیاف از بهترین متریال موجود در بازار ایران استفاده شده است. همچنین سیستم تصفیه در این پروژه به درخواست کارفرما اسکیمری در نظر گرفته شد.

استخر دارای 4 متر طول، 2.5 متر عرض،  1.2 متر عمق می‌باشد.  وزن استخر طراحی شده برای پشت بام، 550 کیلوگرم می‌باشد. با اضافه شدن متعلقات نصبی روکار و آب، بار مرده این سازه به ۱۲ تن افزایش پیدا می‌کند.

این وزن به انظمام پارامترهای دیگر از جمله وزن شناگر و تنش آب و جزییات دیگر همگی قبل از ساخت، در پی ساختمان و ستون‌های مربوط دیده شده است .

همچنین استخر دارای یک استراکچر فلزی مجزا می‌باشد که از آن نگهداری می‌کند. برای ورود به استخر دو پله ورودی نیز طراحی و اجرا شده است.

طراحی و ساخت استخر روی پشت بام در ساری و تحویل آن به کارفرمای گرامی در این پروژه،  15 روز زمان برده است.

ساخت استخر روی پشت بام در ساری
ساخت استخر روی پشت بام آپارتمان 12 طبقه در ساری
ساخت استخر روی پشت بام در ساری (2)
استفاده از جرثقیل مخصوص جهت قراردادن استخر روی پشت بام 12 طبقه در ساری توسط شرکت آبی سازه

امروزه به ساخت استخر روی پشت بام، ساخت استخر در روف گاردن و تراس به یک آپشن جذاب تبدیل شده است. سازندگان بهتر است در زمان طراحی، موارد محاسبتی سازه را در نظر داشته باشند.
شما می‌توانید از تیم فنی و مهندسی آبی سازه با تجربه بالا در زمینه ساخت سازه‌های آبی تفریحی و صنعتی، برای مشاوره پروژه‌های استخرهای روی پشت بام و در ارتفاع خود بهره بگیرید تا یک استخر با چشم‌انداز زیبا و بی‌نقص داشته باشید.

*** جهت دریافت مشاوره رایگان ساخت استخر بالای پشت بام، ساخت استخر در روف گاردن و تراس می‌توانید با شماره 09113586753 تماس بگیرید.

ویدیو نصب استخر روی پشت بام آپارتمان 12 طبقه در ساری توسط شرکت آبی سازه

مراحل ساخت استخر روی پشت بام

مراحل ساخت استخر روی پشت بام به شرح زیر است:

  • بررسی سازه ساختمان: اولین و مهم‌ترین مرحله، بررسی سازه ساختمان از نظر تحمل وزن استخر است. در صورتی که سازه ساختمان توانایی تحمل وزن استخر را نداشته باشد، باید تقویت شود.
  • طراحی استخر: مرحله بعدی طراحی استخر است. در این مرحله باید ابعاد، شکل و نوع استخر (بتنی، فایبرگلاس، شیشه‌ای و …) تعیین شود.
  • تهیه مصالح و تجهیزات: در این مرحله باید مصالح و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت استخر تهیه شود.
  • اجرای عملیات ساخت: در این مرحله عملیات ساخت استخر طبق نقشه‌های طراحی انجام می‌شود.
  • عایق‌بندی استخر: پس از اجرای عملیات ساخت، استخر باید به خوبی عایق‌بندی شود تا از نشت آب جلوگیری شود.
  • تجهیزات ایمنی: در مرحله آخر، استخر باید به تجهیزات ایمنی مانند نرده‌کشی، حفاظ و درب ایمنی مجهز شود تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

انواع استخرهای روی پشت بام

استخرهای روی پشت بام به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  • استخرهای بتنی: استخرهای بتنی از مصالحی مانند بتن، شن و ماسه ساخته می‌شوند. این نوع استخرها از استحکام بالایی برخوردارند و طول عمر طولانی دارند.
  • استخرهای پیش‌ساخته: استخرهای پیش‌ساخته از موادی مانند فایبرگلاس، PVC و پلی‌اتیلن ساخته می‌شوند. این نوع استخرها نصب و راه‌اندازی آسانی دارند و هزینه کمتری نسبت به استخرهای بتنی دارند.

ساخت استخر شنا روی پشت بام

ساخت استخر شنا روی پشت بام در مقایسه با سطح زمین بسیار جذاب‌تر است. جهت ساخت استخرهای شنا بالای پشت بام باید به ساختار کلی ساختمان و سازه اهمیت داد. یک اشتباه در نصب می‌تواند باعث نشتی و ورود آب به داخل ساختمان شود. استخرهای داخل حیاط و همسطح با زمین در صورتی نشتی دادن و مشکلاتی از این قبیل خطرات به مراتب کمتری خواهند داشت. 

شرکت آبی سازه در ساخت استخر شنا روی پشت بام و روف گاردن و تراس، از متخصصین با تجربه و مهندسین عمران و معماری با سابقه استفاده می‌کند. خدمات ارائه شده توسط ما دارای ضمانت می‌باشد.

ویدیو زیر به شما کمک می‌کند تا ایده‌های خوبی برای ساختن استخر شنا در پشت بام کسب کنید. حتما ویدیو زیر را مشاهده کنید.

ساخت استخر روی پشت بام برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد ساخت استخر دارید اما فضای کافی در حیاط ندارید و یا فضای شما بسیار محدود است، ساخت استخر روی پشت بام، روف گاردن و تراس می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

استخرهای روی پشت بام بسیار جذاب هستند، اما این سوال مطرح می‌شود که آیا طراحی استخر روی پشت بام و نصب آن برای همه سازه‌ها امکان‌پذیر است؟

می‌توان گفت که بله، ساخت استخر در پشت بام و در ارتفاع‌های زیاد هم امکان‌پذیر است و حتی در برخی از شرایط بهترین گزینه می‌باشد.

ساخت استخر روی پشت بام، با استخرهای که در حیاط خانه یا باغ قرار می‌گیرند، تفاوت‌هایی دارد که باید آن‌ها را در نظر داشته باشید.

این تفاوت فقط در چگونگی طراحی و نصب آن‌ها نیست. برای ساخت استخر در پشت بام باید تمام جزئیات در نظر گرفته شوند. در آبی سازه ما استخرهای آماده برای پشت بام استفاده می‌کنیم که هزینه مناسبی در مقایسه با گزینه‌های دیگر دارد. 

در ادامه به برخی از نکات  طراحی و نصب استخرهای روی پشت بام، از جمله شرایط نگهداری و تعمیر، قیمت و… می‌پردازیم.

استخر در حال ساخت روی پشت بام توسط شرکت آبی سازه
استخر در حال ساخت روی پشت بام توسط شرکت آبی سازه

مزیت‌ ساخت استخر روی پشت بام

  1. ساخت استخر روی پشت بام، ساخت استخر در روف گاردن و تراس، در ارتفاع زیاد انجام می‌شود. به همین دلیل امکان کثیف شدن آن‌ها کمتر است. در واقع، دیگر مجبور نیستید برگ درختان را از داخل استخر جمع کنید.
  2. داشتن مناظر بسیار جذاب و دیدنی از دیگر مزیت‌های ساخت استخرهای بالای پشت بام می‌باشد. این ویژگی در ساخت استخر در روف گاردن و تراس نیز مشترک است. 
  3. داشتن حریم خصوصی بیشتر از دیگر مزیت‌های ساختن استخر روی پشت بام می‌باشد. در واقع این امکان را دارید با طراحی استخر روی پشت بام، زمان بیشتری از روز را شنا کنید. البته این نکته در ایران کمی متفاوت است، اما با اجرای برخی از الزامات حریم خصوصی شما کاملا حفظ می‌شود.
  4. مزیت دیگر ساخت استخر روی پشت بام، افزایش ارزش ملک است. استخر روی پشت بام به طور قابل توجهی می‌تواند ارزش ملک شما را افزایش دهد. طراحی استخر روی پشت بام باعث می‌شود که ملک شما برای دیگران، لوکس و جذاب به نظر برسد.
  5. عمر استخرهای روی پشت بام به علت عدم تماس با زمین و همچنین خوردگی و زنگ‌ زدگی کمتر نسبتاً طولانی است. هزینه ساخت استخر روی پشت بام ممکن است در ابتدا کمی بیشتر به نظر برسد، اما در دراز‌مدت یک انتخاب به صرفه می‌باشد.
مزیت های ساخت استخر روی پشت بام
مزیت های ساخت استخر روی پشت بام

نکات مهم طراحی استخرهای  بر روی پشت بام 

مهمترین نکته؛ بررسی سقف و مکانی است که می‌خواهید استخر را در آن نصب کنید. این شرایط فقط مربوط به وزن استخر روی پشت بام و آب آن نیست.

بزرگ بودن سقف و داشتن سطح صاف نیز بسیار مهم است. متناسب با آن می‌توان ابعاد استخر روی پشت بام را مشخص کرد.

اگر سقف شما شیب‌دار باشد، می‌توان با ایجاد تغییراتی آن را برای نصب استخر آماده کرد. ما در آبی سازه تمام این شرایط را بررسی کرده و سپس اقدام به طراحی و ساخت استخر روی پشت بام می‌کنیم.

نکته مهم دیگر در ساخت استخر بالای پشت بام، در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی است.

در ایران معمولا در اکثر نقاط شرایط آب و هوایی برای ساخت استخر بر روی پشت بام مناسب می‌باشد. اما اگر در مکانی زندگی می کنید که سرمای شدیدی دارد یخ زدن آب یه مشکل برای شما باشد.

برای کسانی که در مازندران و شمال کشور زندگی می‌کنند، شرایط برای استفاده از استخرهای روی پشت بام ایده‌ال است. به طور کلی اکثر استان‌های کشور مشکلی نخواهند داشت.

نگهداری استخرهای روی پشت بام

شرایط نگهداری استخرهای روی پشت بام، تقریبا مانند دیگر استخرها است. در واقع تمام کارهایی که برای استخرهای داخل حیاط انجام می‌شود، برای استخرهای روی پشت بام نیز لازم هستند.

در واقع باید به شکل منظم یک استخر روی پشت بام را تمیز نگه داشت تا آلودگی‌های به وجود آمده از بین بروند. در استفاده از شوینده‌ها باید دقت کافی را داشته باشید تا استخر دچار آسیب نشود.

استخرهای روی پشت بام نیاز به وسواس بیشتری جهت تمیز کردن دارند، تا از آسیب رسیدن به سازه زیر استخر جلوگیری شود.

نگهداری از استخرهای روی پشت بام
نگهداری از استخرهای روی پشت بام

هزینه ساخت استخر روی پشت بام

هزینه ساخت استخر روی پشت بام مقدار ثابت و یکسانی در همه شرایط نیست. عوامل مختلفی از جمله متریال استفاده شده، اندازه استخر، نوع سیستم تصفیه آب و غیره در آن دخیل هستند.

از این رو، برای بدست آوردن یک ارزیابی قابل قبول از هزینه‌های ساخت استخرهای روی پشت بام، باید با ما تماس بگیرید. با مشخص شدن ابعاد استخر، نوع و جنس مواد ساخت و آپشن‌هایی که نیاز دارید، قیمت دقیق به شما اعلام می‌شود.

طراحی استخرهای روی پشت بام با ضمانت، قیمت مناسب و آپشن‌های متنوع ارائه‌ شده توسط شرکت آبی سازه، سبب جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیزمان شده است.

هزینه ساخت استخر در پشت بام در کمترین حالت 90 میلیون تومان می‌باشد. بسته به اندازه و ابعاد استخر می‌تواند بیشتر شود. همچنین حجم تغییرات در سقف و یا خانه نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

استخر در روف گاردن

استخر در روف گاردن می‌تواند زیبایی روف گاردن شما را دو چندان کند. ساخت استخر در روف گاردن یک انتخاب هوشمندانه و جذاب است. در طراحی استخرهای در روف گاردن، حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است.

به همین دلیل باید برخی الزمات در نظر گرفته شود تا حریم خصوصی شما به طور کامل حفظ بماند.

استخر در روف گاردن، معمولا در بالاترین طبقات ساخته می‌شود. ساخت استخر در روف گاردن می‌تواند مکانی برای شنا کردن، از بین بردن استرس، آفتاب گرفتن و دورهمی دوستانه یا خانوادگی برای شما فراهم کند. استخرهای در روف گاردن به دو نوع کلی تقسیم بندی می شوند:

  1. استخر در روف گاردن ثابت
  2. استخر در روف گاردن متغیر

استخر در روف گاردن ثابت، به استخری گفته می‌شود که در زمان ساخت ساختمان، وزن آن در محاسبات در نظر گرفته شده است و پیش بینی‌های لازم برای نصب آن انجام گرفته است.

استخر در روف گاردن متغیر، در زمان طراحی و ساخت ساختمان، ساخت در نظر گرفته نشده نشده است. در این شرایط اقدامات تقویتی جهت نصب استخرهای در روف گاردن باید انجام شود.

آبی سازه پروژه‌های موفقی از طراحی و نصب استخر در روف گاردن، ساخت استخر در روی پشت بام و ارتفاع را در شهرهای مختلفی کشور انجام داده است. تیم آبی سازه آمادگی دارد که یک استخر در روف گاردن لاکچری برای شما طراحی و اجرا کند.

برای هماهنگی‌های لازم می‌توانید با شماره 09113586753 در تماس باشید.

استخر در روف گاردن
استخر در روف گاردن

نکات مهم ساخت استخر در روف گاردن

ساخت استخر در روف گاردن، یکی از بهترین روش‌ها جهت استفاده از فضای خالی روی ساختمان‌ها و ویلاها می‌باشد.

طراحی استخر در روف گاردن مانند طراحی و ساخت استخر روی پشت بام، چالش‎های خاص خود را دارد. به همین دلیل، قبل از ساخت استخر در روف گاردن، نکات زیر باید در نظر گرفته شوند:

  • محاسبه وزن: باید مقدار وزن وارد شده بر روف گاردن، محاسبه شود. این محاسبات شامل استخر با آب پر شده و تعداد افرادی داخل آن می‌شود. این فشار نباید هیچ تاثیری بر روی ساختار ساختمان و روف گاردن وارد کند.
  •  تامین آب: تامین آب یکی از مشکلات طراحی استخر در روف گاردن و روی پشت بام می‌باشد. به همین دلیل قبل از ساخت استخرهای در روف گاردن باید در نظر گرفته شود.
  • رعایت نکات ایمنی: ایجاد مسیرهای ورود و خروج برای استفاده از استخر، رعایت نکات ایمنی مانند نرده استخر برای کودکان و همچنین قرار دادن تابلوهای هشدار از جمله نکات مربوط به ایمنی استخر در روف گاردن می‌باشند.
  • قوانین و مقررات: برای ساخت استخر در روف گاردن باید استعلام از شهرداری منطقه گرفته شود. اگر نیاز به دریافت مجوز باشد، قبل از شروع به ساخت باید اقدام کنید.

مراحل ساخت استخر در روف گاردن

به طور کلی ساخت استخر در ارتفاع زیاد مانند ساخت استخر روی پشت بام، استخر در روف گاردن و تراس پیچیده‌تر از ساخت استخر روی زمین است. ساخت استخر در روف گاردن مانند دیگر مکان‌ها، چند مرحله دارد که عبارتند از:
  1. طراحی: باید ابعاد و اندازه‌ استخر را مطابق با اندازه روف گاردن خود انتخاب کنید. در این حالت، روف‌ گاردن شما قادر به تحمل وزن استخر پر از آب و افراد درون آن خواهد بود.
  2. لوله‌کشی و نصب سیستم برق استخر: باید لوله‌کشی و سیستم برق استخر در روف گاردن، توسط یک تیم متخصص انجام شود.
  3. ساخت بدنه استخر: بدنه استخر می تواند از فایبرگلاس یا بتن باشد.
  4. نصب استخر: پس از ساخت استخر اگر از استخر پیش ساخته فایبرگلاس باشد، بدنه استخر آماده با جرثقیل روی روف گاردن قرار می‌گیرد. در صورتی که بتنی باشد، آرماتوربندی شده و بتن ریزی صورت می‌گیرد.
  5. رفع نشتی: در این مرحله، استخر در روف گاردن کاملا با آب پر می‌شود، تا نشتی سیستم لوله‌کشی و پمپ استخر چک و در صورت وجود ایراد رفع شود.
  6. اضافه کردن آپشن‌ها: در پایان، می‌توانید با اقداماتی از قبیل نورپردازی، زیبایی استخر در روف گاردن خود را چند برابر کنید.

هزینه ساخت استخر در روف گاردن

هزینه ساخت استخر در روف گاردن مانند ساخت استخر روی پشت بام، با توجه به اندازه، متریال‌های استفاده شده، طراحی، شرایط نصب و موارد دیگر تعیین می‌شود. به طور متوسط هزینه ساخت استخر در روف گاردن حدود 100 تا 150 میلیون تومان است.

 

موارد زیر نقش اصلی در هزینه ساخت استخر در روف گاردن دارند:

– متراژ استخر
– متریال‌های استفاده شده برای ساخت بدنه استخر
– تجهیزات مورد نیاز مانند پمپ و فیلتراسیون
– هزینه نصب و طراحی

 

این هزینه‌ها ممکن است در برخی موارد بیشتر شود. از جمله زمانی که باید برای استحکام و جلوگیری از هرگونه نشتی، سازه تقویت شود. برای مشخص کردن هزینه ساخت استخرهای در روف گاردن باید به شکل مستقیم با ما تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت با شماره 09113586753 تماس بگیرید.

ساخت استخر در روف گاردن
ساخت استخر در روف گاردن

استخر آماده برای پشت بام

ساخت استخر روی پشت بام به دلیل این که دسترسی به پشت‌ بام‌ معمولاً سخت‌تر است، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

همه‌ی‌ افراد دوست دارند، طراحی استخر روی پشت بام و نصب آن در کمترین زمان انجام شود. به همین دلیل به سراغ استخرهای آماده می‌روند.

برای ساخت استخر بالای پشت بام، استخرهای آماده مزیت‎‌های زیادی دارند. استخرهای پیش ساخته و آماده در چند سال اخیر به محبوب‌ترین گزینه جهت ساخت استخرهای روی پشت بام تبدیل شدند.

به طور کلی استفاده استخر آماده برای پشت بام و روف گاردن و تراس، در بیش از 90 درصد مواقع بهترین انتخاب است.

طراحی و ساخت استخر آماده روی پشت بام، می‌تواند سرعت نصب را افزایش دهد. حمل و جابجایی استخرهای آماده برای پشت بام بسیار راحت‌تر است.

می‌توان گفت که با قرار گرفتن استخر آماده روی پشت بام، بیش از 80 درصد کار نصب آن انجام شده است.

طراحی و ساخت استخر آماده در کارخانه انجام می‌شود. پس از آن برای نصب به محل مورد نظر حمل می‌شوند. سپس به کمک جرثقیل بر روی پشت بام قرار می‌گیرد.

نصب استخر آماده برای پشت بام ارزان‌تر از دیگر استخرها می‌باشد. با کلیک بر روی لیست قیمت استخر آماده می‌توانید جدیدترین قیمت استخرهای پیش ساخته شرکت آبی سازه را مشاهده کنید.

استخر آماده برای پشت بام
استخر آماده برای پشت بام در حال ارسال و نصب توسط آبی سازه

از دیگر مزیت‌های ساخت استخر روی پشت بام با استخر آماده یا پیش ساخته، کمتر کثیف شدن آن‌ها می‌باشد. به دلیل ساخت استخر در ارتفاع و فاصله‌ای که از زمین دارد، از کثیفی و گرد و خاک در امان می‌ماند.

همچنین استخر آماده برای پشت بام می تواند عمر طولانی داشته باشند. استخرهای آماده ساخته شده از فایبرگلاس هستند و در برابر فشارهای آب و محیط تحمل زیادی دارند.

علاوه بر این نگهداری و تمیز کردن استخرهای آماده نیز بسیار آسان‌تر است.

استخرهای وینیل و یا بتنی اگر نیاز به تعمیر داشته باشند، انجام آن روی سقف خانه می‌تواند بسیار دشوارتر باشد. استخر آماده برای پشت بام این مشکلات را ندارد.

مهندسین آبی سازه، پروژه‌های زیادی از ساخت و نصب استخر آماده فایبرگلاس بر روی پشت بام انجام دادند.

اگر قصد دارید یک استخر آماده روی پشت بام خانه داشته باشید، می‌توانید با شماره 09113586753 در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

استخر آماده برای پشت بام در حال نصب و راه اندازی توسط شرکت آبی سازه
استخر آماده برای پشت بام در حال نصب و راه اندازی توسط شرکت آبی سازه

طراحی استخر روی پشت بام 

ساخت استخر روی پشت بام برای کسانی که ساختمان آن‌ها امکان این کار را داشته باشد، یک انتخاب مناسب می‌باشد. هزینه ساخت استخر روی پشت بام معمولا بیشتر از دیگر استخرها می‌باشد، اما این نمی‌تواند دلیل بر به صرفه نبودن آن‌ها باشد.

اگر حیاط خانه شما فضای کافی را ندارد، استخر روی پشت بام برای شما یک جایگزین فوق العاده می‌باشد.

تیم آبی سازه امکان ساخت استخر روی پشت بام با طرح‌های سفارشی را برای شما فراهم کرده است. این باعث می‌شود استخر شما با شرایط و نیازهای پشت بام خانه هماهنگی داشته باشد.

ما قبل از شروع فرایند نصب، استخر روی پشت بام شما را به شکل سه بعدی پیاده سازی می‌کنیم.

با این کار شما طرح استخر نهایی خود را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که مورد تایید شما بود، وارد مرحله ساخت می‌شویم.

استخرهای روی پشت بام آبی سازه در بیشتر شهرهای ایران اجرا شده‌اند.

اگر قصد خرید استخر روی پشت بام را دارید، با شماره 09113586753 در تماس بگیرید. با آبی سازه در سریعترین زمان یک استخر لوکس بر روی پشت بام خانه خود داشته باشد.

طرح سه بعدی از استخر روی پشت بام - آبی سازه
طراحی سه بعدی استخر روی پشت بام قبل از ساخت توسط تیم آبی سازه

ساخت استخر در تراس

طراحی و نصب استخر در تراس می‌تواند لوکس بودن را به خانه یا ویلای شما اضافه کند. اما ساخت استخر در تراس مانند ساخت استخر روی پشت بام ممکن است برای همه شدنی نباشد.

مشکلات فنی در ساختار خانه یا ویلا، نبود فضای لازم برای نصب و یا قیمت بیشتر آن‌ها، شرایط برای ساخت استخر در تراس را دشوار می‌کنند.

در صورت نبود این مشکلات یا رفع آن‌ها، اجرای استخر روی تراس دیگر مشکلی نخواهد داشت. می‌توانید آن را حتی بدون کسب مجوز نصب کنید.

البته حفظ حریم خصوصی استخرهای روی تراس هم مانند استخر در روی پشت بام و روف بسیار مهم است. با اضافه کردن حصارهایی در کنار استخر  داخل تراس، می توان حریم خصوصی را تامین کرد.

ساخت استخر در تراس می‌تواند قیمت ویلا یا آپارتمان شما را بالاتر ببرد. در واقع هزینه ساخت و نصب استخر در تراس را باید به قیمت ملک خود اضافه کنید.

با نصب استخر روی تراس، آپارتمان و ملک شما زیبایی چشم‌گیری خواهد داشت.

اگر قصد فروش ملک خود را دارید، استخرهای در ارتفاع گزینه‌ای هستند که می‌توانید در نظر بگیرید.

ساخت استخر در تراس و پشت بام
استخر در تراس

نصب استخر در تراس

اگر در زمان ساخت آپارتمان یا ویلا، نصب استخر در تراس یا پشت بام و روف گاردن پیش‌بینی شده باشد، سازه شما توان تحمل آن را دارد.

در صورتی که اینگونه نیست، باید مهندسین ساختمان شما را بررسی کنند.

مهندسین طراحی می‌توانند میزان تغییرات برای تقویت و آماده کردن سازه جهت نصب استخر در تراس را مشخص کنند.

مهندسین آبی سازه، به طور کامل مکان شما را بررسی و الزامات تقویت آن را تعیین و پیاده‌سازی می‌کنند.

ما تمام جزئیات شامل وزن خود استخر، گنجایش استخر، عمر ساختمان و موارد دیگر را به شکل کامل بررسی خواهیم کرد.

ابعاد استخر در تراس

انتخاب ابعاد استخر در تراس تا حد زیادی به مقاومت سازه شما بستگی دارد.

می توانید هر ابعادی را انتخاب کنید در صورتی که ساختمان یا ویلای شما تحمل آن را داشته باشد یا تقویت‌های لازم روی آن انجام شده باشد.

همان‌طور که قبلاً گفتیم، ساخت استخر در تراس، ساخت استخر روی پشت بام و روف گاردن با استخر در حیاط خیلی متفاوت است.

نصب استخرها بر روی تراس محدودیت‌های خاص خود را دارد. مهمترین نکته این است که نیازهای خود را در ساخت استخر روی تراس در نظر بگیرید.

این کار می‌تواند در انتخاب ابعاد تاثیر‌گذار باشد. در برخی مواقع شاید اصلا نیاز نباشد یک استخر بزرگ در تراس داشته باشید. حتی یک استخر 2 × 3 با عمق 1.5 هم آنچه که نیاز دارید را شاید تامین کند.

استخر آماده برای تراس

بهترین روش برای ساخت استخر روی پشت بام، تراس و روف گاردن، استخرهای آماده هستند.

نصب استخر آماده در تراس به زمان کمتری نیاز دارد و این خود می‌تواند برای شما یک مزیت فوق‌العاده باشد.

هر چقدر ساخت استخر روی پشت بام و تراس زمان بیشتری طول بکشد، مشکلات شما بیشتر خواهد شود. ما در آبی سازه استخرهای آماده فایبرگلاس برای تراس طراحی و اجرا می‌کنیم که بسیار محبوب هستند.

استخرهای آماده فایبرگلاس خیلی سریع در تراس نصب می‌شوند و هزینه نگهداری زیادی نیز ندارند.

از دیگر جنبه‌های مثبت آن می‌توان به وزن کم و تغییر نکردن رنگ آن در طولانی مدت اشاره کرد.

پس از بررسی ساختمان شما و تقویت آن، طراحی و ساخت استخر سفارشی شما شروع می‌شود. سپس برای نصب آن را به شهر و مکان مورد نظر شما انتقال می‌دهیم.

ساخت استخر آماده فایبرگلاس در تراس و پشت بام با
استخر آماده برای تراس - اجرا توسط آبی سازه

هزینه ساخت استخر در تراس

هزینه ساخت استخر در تراس مانند ساخت استخر روی پشت بام و استخر در روف گاردن، به چندین عامل بستگی دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • اندازه استخر
  • نحوه نصب
  • شرایط تراس

به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی تعیین کرد.

اگر قصد ساخت استخر روی پشت بام، ساخت استخر در روف گاردن و یا استخر در تراس را دارید، می‌توانید با شماره 09113586753 تماس بگیرید.

تیم آبی سازه پس مشخص شدن همه عوامل و بررسی کامل جزئیات، قیمت دقیق استخر در تراس را به شما اعلام می‌کند.

تمیز کردن استخر در تراس

نگهداری درست از استخر در تراس، آب آن را همیشه تمیز و شفاف نگه می‌دارد. با رعایت چند نکته زیر به راحتی در تمام سال از استخر در تراس خود استفاده کنید. موارد زیر برای همه تراس‌ها باید اجرا شوند:
  • زباله‌های روی تراس را مرتب جمع کنید. در فصل پاییز ممکن است برگ درختان در تراس زیاد شوند به همین دلیل باید تراس خود را در فاصله‌های کوتاه‍‌تر تمیز کنید.

  • تجهیزاتی که در کنار استخر داخل تراس قرار دارند را بپوشانید. مبلمان، صندلی و … را در زمان زمستان بپوشانید یا آن‌ها را در یک مکان بسته قرار دهید.
  • برای جلوگیری از ایجاد و رشد جلبک‌ها، تراس خود را با آب شسته و جارو کنید. این کار باعث می‌شود که آلودگی‌ها از بین بروند و جلبک‌ها رشد نکنند.
  • استخر در تراس را با شوینده‌های نرم تمیز کنید. برای استفاده از هر ماده شوینده این نکته را در نظر داشته باشید که ابتدا آن را روی یک قسمت از استخر امتحان کنید تا مطمئن شوید که به استخر شما آسیبی وارد نشود.
  • از آبی سازه مشاوره بگیرید. ما در آبی سازه آمادگی داریم تا راهنمایی‌های لازم در مورد تمیز کردن استخر در تراس را به شما ارائه دهیم. توصیه ما به شما این است به سراغ شوینده‌های شیمیایی نروید. با استفاده کردن از این مواد، استخر در تراس شما ماندگاری زیادی نداشته باشد و در دراز مدت هزینه‌های شما را افزایش دهد.
تمیز کردن استخر در تراس
نکات مهم در تمیز نگه داشتن استخر در تراس

بهترین طرح برای استخر روی پشت بام

ساخت استخر روی پشت بام این روزها یک بخش از طرح کلی است. در واقع استخرهای روی پشت بام با امکانات دیگری مانند سونا و جکوزی همراه هستند. تقاضا برای نصب و راه‌اندازی همزمان این امکانات بسیار محبوبیت پیدا کرده است.

مهندس محمدی، مدیرعامل شرکت آبی سازه می گوید:

بسیاری از افراد دوست دارند که سونا، جکوزی و آب سرد را بر روی پشت بام ویلاها و آپارتمان‌های خود به شکل همزمان داشته باشند. نصب و راه اندازی این امکانات از خدمات ویژه ما است که در بسیاری از پروژه‌ها اجرا شده است.

این طرح نسبت به سایر طرح‌ها به اصطلاح ترند شده است و بیشترین تقاضا را دارد. البته این کاملا به بودجه و نیاز شما بستگی دارد. 

ساخت استخر روی پشت بام هتل‌ها

ساخت استخر روی پشت بام هتل‌ها  و ساختمان‌های تجاری مانند رستوران‌ها در صورتی که به شکل اصولی طراحی و اجرا شود، 2 تاثیر بسیار مثبت جذاب خواهد داشت:
  • افزایش قیمت ملک
  • جدب مشتری بیشتر
مزیت‌های که طراحی و نصب استخر روی پشت بام و در ارتفاع زیاد دارد، خیلی از هتلداران را تشویق به انجام این کار کرده است. هیچ شکی وجود ندارد که ساخت استخر روی پشت بام در مقایسه با دیگر استخرها فضای کمتری نیاز دارد. ساخت استخر روی پشت بام هتل‌ها و مراکز تجاری به دلیل چشم اندازی که دارند، ساختمان شما را لوکس و مدرن می‌کنند. ساخت استخر در پشت بام هتل‌ها در همه جهان بسیار رایج است. در زیر می‌توانید چند نمونه از آن‌ها را مشاهده کنید.
استخر روی پشت بام هتل سیکستی بورلی هیلز کالیفرنیا
استخر روی پشت بام هتل سیکستی بورلی هیلز کالیفرنیا
استخر روی پشت بام هتل گانسوورت میتپاکینگ نیویورک
استخر روی پشت بام هتل گانسوورت میتپاکینگ نیویورک
استخر روی پشت بام هتل کرامول لاس وگاس
استخر روی پشت بام هتل کرامول لاس وگاس
استخر روی پشت بام هتل موندریان لس آنجلس
استخر روی پشت بام هتل موندریان لس آنجلس

طراحی استخرهای روی پشت بام یک دارایی برای هتل‌ها و مراکز تجاری است. اگر تصمیم به ساخت استخر روی پشت بام ساختمان تجاری خود کنید، ابتدا باید برخی الزامات ساختمانی و مهندسی را باید در نظر بگیرید. در زیر به چند مورد از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مقاومت سازه

همانطور که برای ساخت استخر روی پشت بام ویلاها و آپارتمان‌های مسکونی باید از نظر مهندسی آن‌ها را بررسی کرد تا از امکان نصب استخر روی پشت بام آن‌ها اطمینان حاصل شود، برای فضاهای تجاری و صنعتی نیز این گونه است. یک مجتمع تجاری باید قابلیت دوام در برابر وزن استخر و آب داخل آن را داشته باشد.

مشکل اصلی استخرهای بتنی در وزن زیاد، خوردگی و ترکیدن در طولانی مدت است که احتمال نفوذ آب به ساختمان پایین خود را بالا می‌برد. استخر آماده برای پشت بام این مشکلات را می‌تواند رفع کند. آن‌ها بسیار سبک‌تر هستند و ماندگاری خیلی خوبی هم دارند. اگر نصب آن‌ها به درستی انجام شود، دچار ترکیدن یا خراش نمی‌شوند.
نکته دیگری که باید در ساخت استخر روی پشت بام‌های مجتمع‌های تجاری در نظر گرفت، لرزش‌هایی است که در اثر پریدن یا شیرجه زدن در استخر ممکن است ایجاد شوند. این لرزش‌ها باید کنترل شوند و هیچ گونه مشکلی برای سازه ایجاد نکنند.

استخرهای پیش ساخته به دلیل اینکه به شکل آماده هستند می‌توانند یک گزینه مناسب باشند. استخرهای پیش ساخته آبی سازه قابلیت دوام در برابر وزن‌های بسیار زیاد را دارند و به لطف استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، جلوی لرزش‌ها را می‌گیرند.

شرایط نصب و راه اندازی

در ساختمان‌های تجاری نیز مانند ویلاها و ساختمان های مسکونی، دسترسی به پشت بام مشکل است شاید حتی در مجتمع های تجاری دشوارتر نیز باشد. مراکز تجاری برای این که در کارهای روزمره آن ها کمترین خلل وارد نشود، دوست دارند که ساخت استخر روی پشت بام در کمترین زمان ممکن انجام شود.

استخرهای آماده و پیش ساخته می‌توانند در چنین شرایطی انتخاب اول باشند. این استخرها به شکل آماده در شرکت تولید می شوند و به همین دلیل زمان نصب و هزینه را به شکل چشمگیری کاهش می دهند. در مجتمع های که ارتفاع آن ها زیاد می باشد و دسترسی به پشت بام آن ها دشوارتر است، این استخرهای به کمک جرثقیل بر روی پشت بام قرار می گیرند و خیلی سریع راه اندازی می شوند.

ساخت استخر روی پشت بام توسط شرکت آبی سازه

بسیار مهم است که استخر روی پشت بام دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی باشد. این باعث می شود که از چشم انداز و امکانات آن لذت بیشتری ببرید.

در ساخت استخر روی پشت بام اگر از فضای پیرامون به شکل درست استفاده شود، باعث بهتر دیده شدن سازه و ساختمان می‌شود. به همین دلیل باید اطمینان داشته باشید شرکت سازنده استخر روی پشت بام و در ارتفاعغ هیچ محدودیتی در طرح، اندازه، آپشن‌ها و استفاده از مواد نداشته باشد.

آبی سازه در استفاده کردن از جدیدترین فناوری ها برای ساخت استخرهای روی پشت بام در ایران همیشه پیشگام بوده است. تمام تولیدات ما دارای ضمانت می باشند و ماندگاری بسیار زیادی دارند. شرکت ما در مازندران می باشد و آمادگی داریم که برای مرکز تجاری شما یک استخر روی پشت بام بسیار زیبا و با عمر طولانی طراحی و اجرا کنیم.

ما در مورد تمام مراحل طراحی، ساخت و راه اندازی استخر روی پشت بام به شما مشاوره‌های لازم را خواهیم داد. برای دریافت مشاوره و هماهنگی با شماره 09113586753 تماس بگیرید.

سوالات متداول

ساخت استخر روی پشت بام توسط آبی سازه چقدر هزینه دارد؟

هزینه ساخت استخر روی پشت بام به دو عامل مهم بستگی دارد که یکی خود استخر و دومی شرایط نصب آن است. قیمت استخر پیش ساخته مشخص است و بر اساس ابعادی درخواستی قیمت به شما اعلام می شود. اما شرایط نصب در مکان های مختلف تفاوت دارد و به همین دلیل نمی توان یک قیمت نهایی یکسان برای همه در نظر گرفت. برای ساخت استخر روی پشت بام نیاز به  استراکچر روکار (سازه محافظ) هم می باشد که این هزینه بسته به نوع متریال فرق می کند. ما در بسیاری از پروژه ها، از دیوار سیمانی یا آهن کشی با پروفیل سبک استفاده می کنیم. جهت دریافت مشاوره و تخمین قیمت می توانید با شماره 09113586753 در تماس باشید.

خدمات پس از فروش هم دارید؟

بله در سراسر کشور خدمات پس از فروش داریم.

ساخت استخر روی پشت بام توسط شرکت آبی سازه چقدر زمان می برد؟

از زمان سفارش تا نصب و راه اندازی، بین 7 تا 15 روز طول خوهد کشید.

ساخت استخر در تراس های کوچک هم امکان پذیر است؟

بله در حالت کلی می توان گفت امکان پذیر است البته باید سازه بررسی شود تا مطمئن شویم که قابلیت تحمل وزن استخر و آب را دارد.

2 نظر

  • سلام من میخوام روی پشت بام ویلا در ساری یه استخر بسازم
    میشه راهنمایی کنید که چقدر طول میکشه و هزینه چقدر
    میشه؟

    • سلام… برای برآورد هزینه ساخت استخر روی پشت بام باید ابعاد رو مشخص کنید مدت زمان ساخت هم بسته به شرایط بین 1 تا 2 هفته خواهد بود.. برای هماهنگی بیشتر با شماره 09113586753 تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.